آپ تم مرجع ارائه قالب وردپرس فروشگاهی | شرکتی | تجاری | خبری و... , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس
همیشه کیفیت محصول + پشتیبانی حرفه ای + جلب رضایت مشتریان اولویت های ماست

خانه / آموزش وردپرس / آموزش های وردپرس / روش های دریافت نظرات بیشتر در ووکامرس
روش های دریافت نظرات بیشتر در ووکامرس

روش های دریافت نظرات بیشتر در ووکامرس

اطلاعات

کانال تلگرامی: تخفیفات ، جدیدترین اخبار وردپرس،آموزش وردپرس،اطلاع رسانی بروزرسانی ها فقط در کانال تلگرامی آپ تم جهت عضویت کلیک کنید.

دسته بندی: آموزش های وردپرس, آموزش وردپرس, آموزش ووکامرس

برچسب ها:

دریافت نظرات از کاربران با ارسال ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس مقاله ی آموزش وردپرس امروز است. همانطور که همه می دانیم دریافت نظرات کاربران در ارتباط و تعامل نقش بسیاری دارد شما در ووکامرس و در فروشگاه خود نیز می توانید ایمیل هایی را دریافت نمایید حتی می توانید ارسال ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس را برای کسب نرخ کامل وارد کنید.
شما با همین نظرسنجی ها از کاربران و سایر مشتریان خود می توانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید و فروشگاه آنلاین خود را بهبود بخشید و آن را در بین مردم محبوب تر جلوه دهید پس پیشنهاد ما به شما این است که نظر سنجی ها را سبک نشمارید و از آنها غافل نشوید و حتما به آنها فکر کنید.

دریافت نظر در ووکامرس

ما در اینجا نظرات خوب و بد را در زمینه نظرسنجی را در اختیار شما قرار می دهیم. در ابتدا به نظرات خوب و مثبت می پردازیم:
متون یا محتوا: ایمیل ها فیدبک را در یک دقیقه مشخص می کند چرا که ایمیل ها شامل جزییات مفیدی از جمله تصاویر محصولات، پیش بینی تاریخ و تاریخ تحویل و نام فروشنده است.
پارامترهای رتبه بندی: پایه رتبه بندی در ایمیل به طور خاص و ویژه است و به همین دلیل به جای رتبه محصولات رونوشتف از پارامترهای رتبه بندی محصول نشان داده خواهد شد.
لینک ها یا پیوندها: رو نوشت های ایمیل یک ارتباط شفاف و متمرکز و نزدیکی با رتبه بندی ها دارد ولی لینک ها مرتبط که در پایین ایمیل ها قرار می گیرد ما را به راحتی به سمت موارد مرتبط و یا محصولات حرکت داده و هدایت می کند.
توجه داشته باشید ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس باید دارای سازماندهی باشد و بر روی رتبه بندی تمرکز کند.
برای صاحبان فروشگاه تجارت الکترونیکی کوچک، شخصی کردن ایمیل ها با امضای شخصی افراد و… میتواند ارتباط بهتر و موثرتری در دراز مدت برای همگی مشتریان فراهم کند.
به این نمونه ها دقت کنید:
رونوشت: رونوشت در ایمیل ها به صورت کوتاه بر روی موارد فیدبک تمرکز دارد و همین مورد درک و اقدام مشتریان را برای عمل و یا فعالیت ها در ایمیل ها بسیار آسان می کند.
فید بک اضافی: هر بار که شما از روش جدیدی در ایمیل خود استفاده می کنید در واقع یک نظرسنجی جداگانه ای برای تکمیل کار خود مهیا کرده اید و در اینجا حداقل بازخورد و نتیجه ای که به دست می آورید این است که آیا یک مشتری راضی هست یا خیر؟
یادآوری گفت و گو ها و مکالمات: رونوشت کامل مکالمات در پایین ایمیل پیوست می شود و همین کار مراجعه مشتری را آسان می کند حتی اگر روش دیگری برای تماس و یا ارتباط و اقدام با مشتریان وجود نداشته باشد.
در مورد گزینه های نامطلوب که در ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس به چشم میخورد این می باشد که ۱_ ایمیل حالت شخصی و خودمانی دارد. ۲_ ایمیل تنها یک سلام است و نام شخص ذکر نشده است.البته به جای امضا با خدمات مشتری، می توان با نام شخص مربوط باشد.
همین مورد به انسانی کردن رفتارها کمک کرده و همچنین به مشتریان در سمت دیگر گفتگو ها و مکالمات با برند شما احساس خوب و تعلق می دهد.
ارسال ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس تهیه آسان فیدبک از مشتریان است. رتبه بندی ها و نظرسنجی در ایمیل به شما اجازه می دهد که با یک کلیک به ایمیل خود پاسخ دهید.
رونوشت هایی که در ایمیل ها مورد استفاده قرار می گیرد باید کوتاه و نکته ای باشد پس این یک زبان کنایه ای نیست و محتوای ایمیل با هدف اصلی مرتبط و هماهنگ می باشد و برای یک پاسخ فیدبک تهیه خواهد شد. توجه داشته باشید که لینک های پایین ایمیل برای شرح دادن بیشتر اطلاعات ایجاد می شوند و اگر گفتگو ها و مکالمات به پایین ایمیل پیوست شود مشتریان باید برای دیدن جزییات به پایین و انتهای ایمیل اسکرول کنند.

نمونه ای از ایمیل های نظرسنجی

بیشتر پلتفرم های مدیریت ارسال ایمیل های نظرسنجی دارای قابلیت های خوبی برای نظرسنجی در ایمیل ها فراهم می کند ما در اینجا این کار را با mailchimp انجام می دهیم:
شما نیازی ندارید که از mailchimp جدا نظرسنجی تهیه کنید هر بار که شما برای ایجاد یک قالب محتوا اقدام می کنید می توانید برای ایجاد یک نظرسنجی از یک تگ یا برچسب استفاده کنید.

ایجاد نظرسنجی با mailchimp

شما می توانید سوالات خود را سفارشی و متناسب با عملکرد نظرسنجی آنها را انتخاب کنید به طور مثال همان تگ ها که در بالاتر گفته شد سوالاتی را در نظرسنجی در قالب ایمیل در ووکامرس ایجاد می کند.

پیش نمایش نظرسنجی در mailchimp

شما می توانید درباره نظرسنجی ها ایجاد شده و یا آماده در ایمیل ها و گزارش آنها بهره گیرید. همچنین می توانید پلتفرم های دیگر را برای فیدبک ارسال ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس در ابتدا به کار برده و با هم ادغام کنید.

سخن پایانی

مشتریانی دوست دارند که نظرسنجی ها را در ایمیل های نظرسنجی تکمیل کرده چرا که این مورد برای مشتریان کاری آسان است و بدون آنکه برای پر کردن نظرسنجی به سایت دیگری مراجعه کنید.
سعی کنید ۳ تا ۵ سوال کوتاه و مرتبط را برای ارسال ایمیل های نظرسنجی در ووکامرس آماده و انتخاب کنید چرا که همین سوالات و نظرسنجی ها به شما یک سنجش کلیدی خواهد داد.

با تشکر از همراهی شما – شاد باشید.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس شرکتی

باکس دانلود

  • کاربران گرامی از ارسال دیدگاه جهت پشتیبانی محصولات ویژه ( خریداری شده) خود داری کنید برای این امر از قسمت پشتیبانی اقدام کنید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد که آپ تم توانسته با رعایت شرایط و قوانین در راستای ارائه خدمات الکترونیکی مجوز های نهاد و ارگان ها ذیصلاح را اخذ نماید تا کاربران با خیالی راحت از خدمات وردپرسی ما استفاده کنند.


تخفیف 50 درصدی وردپرس-آپ تم