جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

روش های دریافت نظرات بیشتر در ووکامرس

روش های دریافت نظرات بیشتر در ووکامرس

دريافت نظرات از کاربران با ارسال ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس مقاله ي آموزش وردپرس امروز است. همانطور که همه مي دانيم دريافت نظرات کاربران در ارتباط و تعامل نقش بسياري دارد شما در ووکامرس و در فروشگاه خود نيز مي توانيد ايميل هايي را دريافت نماييد حتي مي توانيد ارسال ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس را براي کسب نرخ کامل وارد کنيد.
شما با همين نظرسنجي ها از کاربران و ساير مشتريان خود مي توانيد به نتايج خوبي دست پيدا کنيد و فروشگاه آنلاين خود را بهبود بخشيد و آن را در بين مردم محبوب تر جلوه دهيد پس پيشنهاد ما به شما اين است که نظر سنجي ها را سبک نشماريد و از آنها غافل نشويد و حتما به آنها فکر کنيد.

دريافت نظر در ووکامرس

ما در اينجا نظرات خوب و بد را در زمينه نظرسنجي را در اختيار شما قرار مي دهيم. در ابتدا به نظرات خوب و مثبت مي پردازيم:
متون يا محتوا: ايميل ها فيدبک را در يک دقيقه مشخص مي کند چرا که ايميل ها شامل جزييات مفيدي از جمله تصاوير محصولات، پيش بيني تاريخ و تاريخ تحويل و نام فروشنده است.
پارامترهاي رتبه بندي: پايه رتبه بندي در ايميل به طور خاص و ويژه است و به همين دليل به جاي رتبه محصولات رونوشتف از پارامترهاي رتبه بندي محصول نشان داده خواهد شد.
لينک ها يا پيوندها: رو نوشت هاي ايميل يک ارتباط شفاف و متمرکز و نزديکي با رتبه بندي ها دارد ولي لينک ها مرتبط که در پايين ايميل ها قرار مي گيرد ما را به راحتي به سمت موارد مرتبط و يا محصولات حرکت داده و هدايت مي کند.
توجه داشته باشيد ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس بايد داراي سازماندهي باشد و بر روي رتبه بندي تمرکز کند.
براي صاحبان فروشگاه تجارت الکترونيکي کوچک، شخصي کردن ايميل ها با امضاي شخصي افراد و… ميتواند ارتباط بهتر و موثرتري در دراز مدت براي همگي مشتريان فراهم کند.
به اين نمونه ها دقت کنيد:
رونوشت: رونوشت در ايميل ها به صورت کوتاه بر روي موارد فيدبک تمرکز دارد و همين مورد درک و اقدام مشتريان را براي عمل و يا فعاليت ها در ايميل ها بسيار آسان مي کند.
فيد بک اضافي: هر بار که شما از روش جديدي در ايميل خود استفاده مي کنيد در واقع يک نظرسنجي جداگانه اي براي تکميل کار خود مهيا کرده ايد و در اينجا حداقل بازخورد و نتيجه اي که به دست مي آوريد اين است که آيا يک مشتري راضي هست يا خير؟
يادآوري گفت و گو ها و مکالمات: رونوشت کامل مکالمات در پايين ايميل پيوست مي شود و همين کار مراجعه مشتري را آسان مي کند حتي اگر روش ديگري براي تماس و يا ارتباط و اقدام با مشتريان وجود نداشته باشد.
در مورد گزينه هاي نامطلوب که در ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس به چشم ميخورد اين مي باشد که 1_ ايميل حالت شخصي و خودماني دارد. 2_ ايميل تنها يک سلام است و نام شخص ذکر نشده است.البته به جاي امضا با خدمات مشتري، مي توان با نام شخص مربوط باشد.
همين مورد به انساني کردن رفتارها کمک کرده و همچنين به مشتريان در سمت ديگر گفتگو ها و مکالمات با برند شما احساس خوب و تعلق مي دهد.
ارسال ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس تهيه آسان فيدبک از مشتريان است. رتبه بندي ها و نظرسنجي در ايميل به شما اجازه مي دهد که با يک کليک به ايميل خود پاسخ دهيد.
رونوشت هايي که در ايميل ها مورد استفاده قرار مي گيرد بايد کوتاه و نکته اي باشد پس اين يک زبان کنايه اي نيست و محتواي ايميل با هدف اصلي مرتبط و هماهنگ مي باشد و براي يک پاسخ فيدبک تهيه خواهد شد. توجه داشته باشيد که لينک هاي پايين ايميل براي شرح دادن بيشتر اطلاعات ايجاد مي شوند و اگر گفتگو ها و مکالمات به پايين ايميل پيوست شود مشتريان بايد براي ديدن جزييات به پايين و انتهاي ايميل اسکرول کنند.

نمونه اي از ايميل هاي نظرسنجي

بيشتر پلتفرم هاي مديريت ارسال ايميل هاي نظرسنجي داراي قابليت هاي خوبي براي نظرسنجي در ايميل ها فراهم مي کند ما در اينجا اين کار را با mailchimp انجام مي دهيم:
شما نيازي نداريد که از mailchimp جدا نظرسنجي تهيه کنيد هر بار که شما براي ايجاد يک قالب محتوا اقدام مي کنيد مي توانيد براي ايجاد يک نظرسنجي از يک تگ يا برچسب استفاده کنيد.

ايجاد نظرسنجي با mailchimp

شما مي توانيد سوالات خود را سفارشي و متناسب با عملکرد نظرسنجي آنها را انتخاب کنيد به طور مثال همان تگ ها که در بالاتر گفته شد سوالاتي را در نظرسنجي در قالب ايميل در ووکامرس ايجاد مي کند.

پيش نمايش نظرسنجي در mailchimp

شما مي توانيد درباره نظرسنجي ها ايجاد شده و يا آماده در ايميل ها و گزارش آنها بهره گيريد. همچنين مي توانيد پلتفرم هاي ديگر را براي فيدبک ارسال ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس در ابتدا به کار برده و با هم ادغام کنيد.

سخن پاياني

مشترياني دوست دارند که نظرسنجي ها را در ايميل هاي نظرسنجي تکميل کرده چرا که اين مورد براي مشتريان کاري آسان است و بدون آنکه براي پر کردن نظرسنجي به سايت ديگري مراجعه کنيد.
سعي کنيد 3 تا 5 سوال کوتاه و مرتبط را براي ارسال ايميل هاي نظرسنجي در ووکامرس آماده و انتخاب کنيد چرا که همين سوالات و نظرسنجي ها به شما يک سنجش کليدي خواهد داد.

با تشکر از همراهی شما – شاد باشید.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس شرکتی

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!