آپ تم مرجع ارائه قالب وردپرس فروشگاهی | شرکتی | تجاری | خبری و... , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس
همیشه کیفیت محصول + پشتیبانی حرفه ای + جلب رضایت مشتریان اولویت های ماست

خانه / آموزش وردپرس / آموزش های وردپرس / چگونگی روند قیمت گذاری هوشمندانه
چگونگی روند قیمت گذاری هوشمندانه

چگونگی روند قیمت گذاری هوشمندانه

زمانی که شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه آنلاین میکنید بعد از طراحی و ایجاد شکل ظاهری فروشگاه و قرار دادن محتوا و محصولات خود درون فروشگاه به طور رسمی کار خود را شروع کرده اید و رفته رفته برای رسیدن به هدف خود می اندیشید و مسیر را طی می کنید.
شما به گزینه هایی نیاز دارید تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید و یکی از این گزینه ها استراتژی های هوشمندانه قیمت گذاری می باشد که با انجام آن وفاداری مشتریان خود را نسبت به فروشگاه آنلاین افزایش می دهید، شما با صرف زمان،  هزینه و انرژی خود و همچنین پشت کار،  سعی و تلاش خود این فروشگاه را ایجاد کرده اید تا مشتریان را به سمت و سوی فروشگاه خود بکشانید. نکته مهمی که باید بدانید این است که شما بعد از جذب کاربران و مشتریان خود باید کاری کنید که مشتریان باز هم به فروشگاه شما برگردند.
پژوهش ها در مورد عادت های خرید نشان می دهد که در حوزه تجارت الکترونیک ۳۲ درصد از خرید اولی ها، یعنی همان مشتریانی که برای اولین بار از فروشگاه شما خرید میکنند برای بار دوم نیز وارد فروشگاه شما می شوند و خرید خود را انجام می دهند. شاید این مقدار در اول کار چیز زیاد و راضی کننده ای نباشد ولی با ادامه همراه ما باشید و صبوری کنید…
خب باید این نوید را به شما بدهم، مشتریانی که برای بار دوم وارد فروشگاه می شوند حتما خریدهای سوم، چهارم و بعدی ها نیز در فروشگاه آنلاین شما انجام خواهند داد و همین خرید ها یک نمودار صعودی را به وجود می آورد. توجه داشته باشید هر چقدر شما سعی کنید تا مشتریان خود را علاقمند به بازگشت به فروشگاه و خرید کنید تعداد دفعات بازگشت آنها افزایش یافته و همچنین آنها برای تداوم این خرید ها در فروشگاه اینترنتی مشتاق تر خواهند بود. اگر مشتری بعد از اولین بار باز به فروشگاه شما برگردد شما می توانید به عنوان یک مشتری ثابت و وفادار بر روی آن حساب کنید.
نکته مهم اینجاست که چگونه باید این کار را بکنید؟ چه کاری را انجام دهید که کاربر برای بار دوم نیز از شما خرید کند؟ یعنی حسی را در مشتریان خود به وجود آورید هر زمانی که تصمیم به خرید اینترنتی گرفت بگوید من تنها از فروشگاه اینترنتی فلان خرید می کنم.
و حال چگونه؟….
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد حس وفاداری در مشتریان خود استفاده از استراتژی های هوشمندانه ی قیمت گذاری است. بسیاری تصور می کنند که منظور ما ارائه ی کپن های تخفیف همیشگی است ولی باید بگوییم نه ما چنین منظوری نداریم بلکه می گوییم به مشتریانی که همیشه و به طور پیوسته از شما خرید می کنند پاداش و یا تخفیف هایی را برای آنها در نظر بگیرید که جای دیگری این کار را نکرده باشد همین امر می تواند موثر باشد.
شما با در دست داشتن چند استراتژی هوشمندانه می توانید به راحتی مشتریان خرید اولی خود را به مشتریان همیشگی و دائمی تبدیل و ترغیب کنید.یکی از موثر ترین موارد در بهبود روند فروش قالب فروشگاهی وردپرس می باشد.

استراتژی های هوشمندانه ی قیمت گذاری

همه ما ممکن است تا به امروز استراتژی های زیادی را دیده باشیم که بسیاری از فروشگاه ها برای جذب مشتری از آنها استفاده می کنند مانند ارائه کوپن های تخفیف برای خرید اولی ها و یا…. ولی این روش ها برای یک مدت تاثیر گذار و کارآمد هستند.
شما خود را به جای خریدار قرار دهید خود شما هم ممکن است دیگر وارد آن فروشگاه نشوید چرا که برای بار های بعدی از تخفیف برخوردار نخواهید شد.

راه حل های پیشنهادی

بعد از خرید به آنها قول دهید که  یک هدیه به آنها خواهید داد و حتما به قول خود وفادار باشید. به جای تخفیف به مشتریان اولی سعی کنید به جای در نظر گرفتن ۵% تخفیف تنها برای خرید اول از یک کد ۱۰% برای سفارش بعدی مشتری ارائه دهید یعنی مشتری در صورتی که دومین خرید خود را نیز سفارش دهد شامل چنین تخفیفی گردد ممکن است این مورد موجب لذت آنی در مشتری نشود ولی از روش اول بهتر و دارای اولویت است. چرا که باعث میشود مشتری برای بار دوم به فروشگاه شما برگردد و از طرف دیگر این نوع پیشنهاد تنها مخصوص مشتریان جدید نیست بلکه به همه تعلق می گیرد و این مورد عالی است ضمناً اگر مشتری متوجه شود که شما مشتاق پاداش دادن هستید آنها نیز مشتاقانه به شما وفادار خواهند بود چرا که لذت های آنی دوام ندارد و مشتری این را خواهد فهمید.
اگر شما از ووکامرس در فروشگاه خود استفاده می کنید یک پیشنهاد برای شما داریم تا بتوانید این استراتژی را در ووکامرس امتحان کنید.
از کوپن های هوشمندانه برای ساخت کد تخفیف منحصر به فرد استفاده کنید و بعد با mailchimp برای مشتریان خود ایمیل های هدفمند ارسال کنید و بعد از اتمام خرید مشتری، کد تخفیف برای او ارسال شود.

با تشکر از همراهی شما – شادباشید.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس شخصی

باکس دانلود

  • کاربران گرامی از ارسال دیدگاه جهت پشتیبانی محصولات ویژه ( خریداری شده) خود داری کنید برای این امر از قسمت پشتیبانی اقدام کنید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد که آپ تم توانسته با رعایت شرایط و قوانین در راستای ارائه خدمات الکترونیکی مجوز های نهاد و ارگان ها ذیصلاح را اخذ نماید تا کاربران با خیالی راحت از خدمات وردپرسی ما استفاده کنند.


تخفیف 50 درصدی وردپرس-آپ تم