آپ تم مرجع ارائه قالب وردپرس فروشگاهی | شرکتی | تجاری | خبری و... , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس
همیشه کیفیت محصول + پشتیبانی حرفه ای + جلب رضایت مشتریان اولویت های ماست

خانه / آموزش وردپرس / آموزش های وردپرس / ۱۲ روش بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن
بدون نیاز به نوشتن بازاریابی محتوا کنید

۱۲ روش بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن

اطلاعات

کانال تلگرامی: تخفیفات ، جدیدترین اخبار وردپرس،آموزش وردپرس،اطلاع رسانی بروزرسانی ها فقط در کانال تلگرامی آپ تم جهت عضویت کلیک کنید.

دسته بندی: آموزش های وردپرس, آموزش وردپرس, سئو و بهینه سازی وردپرس

برچسب ها:

با سلام. با یکی دیگر از مقالات آموزش وردپرس در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.
همگی ما با بازاریابی و مفهوم آن آشنا هستیم و شاید خیلی از ما که دارای کسب و کار می باشیم برای معرفی برند و کار خود از بازاریابی نیز استفاده کرده باشیم. به طوری که حتی بسیاری از کسب و کار ها با بازاریابی محتوا رشد کرده اند و توانسته اند تا درصد بسیاری تلقی کنند.
چنین بازاریابی محتوایی با نوشتن محتوا صورت می گیرد ولی ما در این مقاله بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن را آموزش خواهیم داد که خود این روش دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
با ما همراه باشید.

اجزای رایج محتوا

همه ما محتوا را میشناسیم به تمام متون و که توسط ما نوشته می شود محتوا گفته می شود که شامل نوشته ها، وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی و صفحات همگی از اجزای محتوا محسوب می شوند که به فضای بازاریابی محتوا ثبات و حاکمیت خاصی داده است.
محتواهایی که شما زحمت نوشتن آن را می کشید و می خواهید نتیجه مطلوبی از آن بدست آورید تاثیرات خود را دارند ولی رفته رفته به محتواهای قدیمی و سنتی تبدیل می شوند که در چنین حالتی نیز موثرند ولی در یک فضای شلوغ به سختی تاثیر گذار خواهند بود.

بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن

ولی باید خدمت شما عرض کنم که محتوا تنها با نوشتن تولید نمی شود. شما به راحتی می توانید محتوای بازاریابی خود را با فایل های صوتی، تصویری، ویدئویی انجام دهید و آن را در اختیار تمام کاربران خود بگذارید که تا درصد زیادی به شما کمک خواهد که نه تنها محتوای شما برجسته و اثر بخش شود بلکه به نویسندگان رونوشت نیز امکان رشد و ترقی بیشتری را می دهد.
طبق آمار و برآورد انجام شده بر روی وب سایت ها حدود ۳۰ درصد از بخش های وب سایت ها در سال ۲۰۲۰ نمایشی خواهند بود چرا تاثیرات بیشتری خواهند داشت. این مقاله یک فرصت ایده آل است که شما عزیزان درباره محتوای صوتی به عنوان یک عامل موثر در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن فکر کنید و آموزش لازم را کسب نمایید.

۱_ پادکست

پادکست ها امروزه جایگاه ویژه ای در بازاریابی به دست آورده اند و یکی از بهترین نمونه های بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن شده اند به گونه ای که تمام برند ها برای معرفی خود باید به این مورد توجه کافی نمایند. پادکست ها یک روش عالی برای پیوند با مشتریان می باشند که در موقعیت هایی که به صورت عادی هستند امکان آن وجود ندارد.
شما اگر یک پادکست برند دار و مناسب تولید کنید مطمئن باشید که از کیفیت و پیام بالایی برخوردار خواهد بود.

۲_ مصاحبه با مشتریان و کارکنان

کسب و کارهای کوچک دارای جایگاه های خوب و مناسبی در بازار می باشند چرا که با استفاده از کلیپ های صوتی می توانند مصاحبه هایی را با مشتریان و کارکنان خود ایجاد کنند و در یک پادکست که مربوط به سایت شماست قرار داده چرا که همین مصاحبه ها می تواند برای برند شما اعتبار و اعتماد ایجاد کند.

۳_ نقل داستان

داستان ها روش های قدرتمندی برای ارتباط با مشتریان می باشد. سازمان ها می توانند از داستان سرایی به عنوان یک روش موثر در حمایت و پشتیبانی در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن بهره بگیرند.
نقل داستان درباره محصول و خدمات به مشتریان کمک می کند نه به قطعات محتوای بازاریابی علاقمند شوند.

۴_ ضبط محتوای قدیمی

محتوا های شما رفته رفته قدیمی می شوند ولی باید بدانید که همین محتواهای قدیمی می توانند تاثیر گذار باشند و با یک هزینه ناچیز، بازدهی بالایی داشته باشند. شما می توانید محتواهای خوب خود را به فرمت های صوتی تبدیل کرده و آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهید. همین امر نه تنها موجب یک حرکت قوی در بازاریابی محتوا میشود بلکه یک نوع خلاقیت در بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.
توجه داشته باشید همواره یک سوم از فعالیت های آنلاین با تماشای ویدئو انجام می شود و ویدئو یکی از بهترین گزینه ها در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن است.

۵_ اجرای زنده

هر پلتفرم رسانه های اجتماعی،اجراهای زنده را به طور مستقیم بر روی پلتفرم ارائه می دهد. رسانه هایی همچون توییتر، اسنپ چت،فیس بوک و اینستاگرام در تلاش هستند تا کاربران خود را به سمت اجرای ویدئو و پیوستن به آن دعوت کنند. از ویدئو زنده استفاده کنند و در پشت زمینه ویدئو از صحنه های شرکت و یا محصولات و خدمات استفاده کنند. محصولاتی را که بیشتر مورد علاقه مشتریان می باشد.

۶_ مجموعه وب سایت

اگر شما زمان و بودجه و استراتژی پشتیبانی را دارید میتوانید وب سایت را به عنوان یک سایت که شامل قطعات محتوایی می باشد در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن به کار برید. چرا که برند ها متناسب با بزرگی جایگاه، مجموعه سایت را به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوا تولید می کند. مجموعه وب سایت ها یک روش مستقیم برای بیان داستان برند مشتریان شما می باشد و همین عملیات قوی در رسانه های اجتماعی موجب افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

۷_ تهیه ویدئو

با توجه به محصول و خدمات خود، قطعه ویدئو های جذابی را در سایت خود قرار دهید. اگر چه این روش ممکن است ضد بصری باشد ولی در کسب کار های صنایع غذایی دارای توجه و در نتیجه موجب موفقیت قابل توجهی می باشد چرا که مشتریان به راحتی تماشا کرده و بعد آن را به اشتراک می گذارند.

۸_ توری از تحصیلات و امکانات شما

ویدئو های تور کسب و کار جز سایت های تاریخی و اصول بازاریابی بوده اند و حتی امروزه نیز تولید خوب این ویدئو ها می تواند ارزشمند باشد.
ویدئو ها یک نما از سایت شما را نمایش می دهد که همین مورد می تواند یک منبع ارزشمند برای کسب و کار به حساب آید. توجه داشته باشید که تا جایی که ممکن است کیفیت ویدئو ها را حفظ کنید و از تکنولوژی های جدید در زمینه تولید ویدئو بهتر بهره بگیرید.
دقت کنید که یک راه و روش مهم و موثر برای پیوند بیشتر مشتریان با سایت شما افزودن تصاویر جذاب و مرتبط به محتوا می باشد.

۹_ تجسم اطلاعات

تجسم خوب اطلاعات در زمینه محصولات، صنعت و برند شما و یا حتی رقبای شما می تواند در آموزش و آگاهی مشتریان شما کمک رسان باشد چرا که تجسم داده ها یک روش موثر و خوب برای اثبات یک موضوع بدون گفتن هیچ کلمه ای است. Nikon universcale یک قطعه تجسم کننده عالی داده ها می باشد که با کیفیت لنزها در برجسته سازی کارها بسیار کمک کننده است.

۱۰_ اینفوگرافیک

اینوگرافیک ها یک روش موثر در بازاریابی محتوایی بدون نیاز به نوشتن است اینفوگرافیک یک تصویر است که همین تصویر یک راه ارتباطی،برای صحبت کردن با مشتریان و جذب آنها می باشد. آنها می توانند برای شناخت برند ها، جستجوی بلند مدت بسیار موثر باشند تا آنجایی که بسیاری از شرکت های امروزی روی اینفوگرافیک سرمایه گذاری می کنند. توجه داشته باشید که خلاقیت و کیفیت می تواند نتایج خوبی را برای شما ایجاد کند.

۱۱_ نظر سنجی و نتایج

شما می توانید به جای نوشتن محتوا های طولانی از یک نظرسنجی در سایت خود استفاده کنید و مشتریان خود را به این نظر سنجی دعوت کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید سپس نظرسنجی را در یک صفحه مناسب منتشر کنید.

۱۲_ تصاویری از منابع شلوغ

تصاویر نقش زیادی در جلب توجه کاربران دارد و موجب پیوند بین کاربران با سایت شما می شود. به طور مثال برند های سبک زندگی مانند anthropologie با عکاسی جمعی و،شلوغ برای ایجاد یک انجمن برند واقعی، موفقیتی عالی را به دست آورده اند. توجه داشته باشید که باید تقاضای مجوز برای کار داشته باشید.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس چند منظوره

باکس دانلود

  • کاربران گرامی از ارسال دیدگاه جهت پشتیبانی محصولات ویژه ( خریداری شده) خود داری کنید برای این امر از قسمت پشتیبانی اقدام کنید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد که آپ تم توانسته با رعایت شرایط و قوانین در راستای ارائه خدمات الکترونیکی مجوز های نهاد و ارگان ها ذیصلاح را اخذ نماید تا کاربران با خیالی راحت از خدمات وردپرسی ما استفاده کنند.


تخفیف 50 درصدی وردپرس-آپ تم