جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

بهترین اقامتگاه‌های سنتی یزد

اقامتگاه‌های سنتی در شهرهای تاریخی و قدیمی ایران بسیار پرطرفدارند. علاوه بر اینکه هزینه اقامت در این اقامتگاه‌ها مقرون به صرفه و اقتصادی است، اوقات منحصر به فردی را در خانه‌های تاریخی می‌توان تجربه کرد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین اقامتگاه‌های سنتی یزد پرداخته و در قسمت آخر از روشی راحت برای رزرو اتاق هتل یزد گفته‌ایم.

 

اقامتگاه سنتی جنگل

در محله فهادان و نزدیک موزه سکه، اقامتگاه سنتی جنگل قرار گرفته. اگر به دنبال اقامتی ارزان و مقرون به صرفه در بین هتل‌های یزد هستید، این اقامتگاه گزینه مناسبی است. اتاق‌های 1 تا 5 تخته قابل رزرو هستند و روم سرویس به مسافران ارائه می‌شود. حیاط نقلی اینجا، محلی ایده‌آل برای گپ و گفت با هم‌سفرانتان است.

 

اقامتگاه سنتی آرا

یکی دیگر از اقامتگاه‌های ارزان قیمت در یزد، اقامتگاه سنتی آراست. چند دقیقه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر فاصله دارد و در کوچه سید واقع شده. از اینترنت و خدمات تهیه بلیط و تور ارائه شده برخوردار می‌شوید و اتاق‌های 1 تا 4 نفره را می‌توانید رزرو کنید.

 

اقامتگاه سنتی پارس

اگر می‌خواهید علاوه بر اقامت در قلب شهر یزد، از خدمات خوب برخوردار شوید و اقامت خوشی را تجربه کنید، اقامتگاه سنتی پارس گزینه مناسبی برای شماست. خدمات خانه‌داری و روم سرویس برای مهمانان به راه است و از فضای سبز و حیاط می‌توانید لذت ببرید.

 

اقامتگاه سنتی خوان سالار

در بافت تاریخی و کوچه مالمیر، اقامتگاه سنتی خوان سالار از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند. امکانات متنوع و خدمات باکیفیت، باعث شده تا این مکان محبوبیت زیادی داشته باشد. رستوران 24 ساعته، کافی‌شاپ، و روم سرویس برخی از امکانات آن هستند.

 

اقامتگاه سنتی پارسیک

اقامتگاه سنتی پارسیک، در بین زیباترین هتل‌های یزد قرار می‌گیرد. در حیاط باصفایش، صندلی‌ها و مکان‌هایی برای نشستن قرار داده شده. از اقامتگاه پارسیک تا دیدنی‌ها مسافت چندانی نیست. اتاق‌های تمیز و راحت 1 تا 5 تخته که قیمت‌های متفاوتی دارند را می‌توان انتخاب و رزرو کرد.

 

رزرو هتل در یزد

اسنپ‌تریپ تنوع زیادی از اقامتگاه و هتل را در سایت خود دارد و مراحل رزرو در چند دقیقه انجام می‌شود. علاوه بر آن، تخفیف‌های اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال برای رزرو هتل‌های یزد قرار می‌گیرد. از هتل‌های 4 و 5 ستاره مانند هتل داد یزد تا اقامتگاه‌های سنتی و ارزان قیمت قابل رزرو هستند. و آنها را از نظر قیمت، خدمات و امکانات، و موقعیت می‌توانید با هم مقایسه کنید. خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!