جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

تفریحات شهر مشهد که نباید از آنها گذشت

شهر پهناور و توریست پذیر مشهد، یکی از محبوبترین مقاصد ایرانیها برای سفر در فصول مختلف سال است. این شهر علاوه بر اینکه جاذبههای گردشگری و تاریخی فراوانی دارد و همچنین حرم مطهر امام رضا (ع) که برای زیارت مسافران است، تفریحات مختلفی نیز دارد که هنگام سفر به این شهر میتوانید از آنها دیدن کرده و آنها را تجربه کنید. حال ما در این مقاله میخواهیم تعدادی از تفریحات این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان که به مشهد سفر کردید، برنامهای را برای استفاده از این تفریحات در نظر بگیرید. در نهایت به شما میگوییم که چطور میتوانید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد مشهد را پیدا کرده و خریداری کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

سرزمین موجهای آبی

اگه علاقمند به تفریحات آبی باشید، حتما اسم سرزمین موجهای آبی مشهد به گوشتان خورده باشد. سرزمین موجهای آبی که بزرگترین پارک آبی ایران است، در بلوار اندیشه این شهر و در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است و دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان دارد که خانوادهها بتوانند بصورت همزمان از آن استفاده کنند. این مجموعه که ۲۳ هزار متر مربع مساحت دارد، تفریحات مختلفی از جمله سرسره آبی، رودخانه خروشان، چاله فضایی، تیوب سواری، سقوط آزاد و … دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

پارک مینیاتوری مشهد

یکی از بامزهترین جاذبههای تفریحی مشهد، پارک مینیاتوری این شهر میباشد. پارک مینیاتوری مشهد که اولین پارک مینیاتوری شرق کشور میباشد، با مساحت ۸ هکتار در تقاطع بلوار اقدسیه و سجادیه مشهد ساخته شده است. در این پارک مینیاتوری، ۵۸ نماد فرهنگی، مذهبی و تاریخی در مقیاس کوچک ساخته شده که عموم مردم میتوانند از آن بازدید کنند. از جمله این نمادها میتوان به تخت جمشید، آرامگاه فردوسی، روستای کندوان و باغ شازده ماهان اشاره کرد.

باغ پرندگان

باغ پرندگان شهر مشهد، اولین و تنها باغ پرندگان شرق کشور میباشد که در منطقه گردشگری سپاد این شهر ساخته شده است. در این باغ پرندگان انواع پرندههای کمیاب ایرانی،‌ آسیایی و آفریقایی یافت میشود که میتوانید از این پرندهها دیدن کنید و گشتی در باغ بزنید و از بازدید این باغ لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر قصد داشتید به شهر مشهد سفر کنید، هم میتوانید از قطار استفاده کنید، هم از اتوبوس، هم از اتومبیل شخصی و یا هواپیما. اما اگر تصمیم داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با بهترین قیمت، به این شهر سفر کنید، میتوانید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، شهر مبدا و مقصد و همچنین تاریخ پرواز خود را مشخص کنید و در نهایت از میان بلیطهای مختلفی که اسنپ تریپ به شما نمایش میدهد، بلیط مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای برگشت به تهران نیز میتوانید بلیط هواپیما مشهد تهران را نیز خریداری کرده و هزینه هر دو بلیط را به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!