جستجو کردن
Close this search box.

جهت پشتیبانی محصولات ، پرسش سوالات قبل از خرید و … کلیک کنید

آپ تم به عنوان یک وبسایت حرفه ای در زمینه کاری وردپرس ( ارائه قالب وردپرس ، افزونه های کاربردی وردپرس ، آموزش های وردپرس و مرتبط با این cms ) فعالیت خود را با یک تیم متخصص و با سابقه کاری قابل تحسین شروع و آماده ارائه خدمات در جهت پیشبرد اهداف ، رفع مشکلات و آموزش های تخصصی وردپرس می باشد. در این راستا ما بخشی در سایت طراحی و در دسترس کاربران و مشتریان قرار دادیم تا در کمترین زمان ممکن  بتوانند هر نوع پشتیبانی محصولات تجاری ، رایگان ، انتقاد ، پیشنهادات و یا سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ما مشتاقانه منتـــــــــــــــــظر تـــــــــــــــــــــــماس های شما هستیم.

 پشتیبانی از بخش کاربری آپ تم

برای محصولات تجاری بخشی در سایت ایجاد و تدارک دیدیم که دارای قابلیت های خدماتی پس از فروش محصولات و همچنین امکان گفتگو با کارشناسان مجرب جهت رفع هر گونه مشکل محصولات و همچنین سوالات قبل از خرید را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده می توانید از طریق لینک زیر به این بخش مراجعه نمایید

جهت پشتیبانی محصولات ، پرسش سوالات قبل از خرید و … کلیک کنید

 پشتیبانی تلفنی آپ تم
در صورت نیاز به تماس و گفتگو  و همچنین رفع ابهامات در خصوص محصولات تجاری می توانید با تیم متخصص آپ تم به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید. همچنین ما با استفاده از شماره تماس های زیر می تواینم به شما مشاوره رایگان جهت خرید محصولات مورد نظر شما ارائه دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

تماس با کارشناسان آپ تم  کارشناس بخش فروش و پشتیبانی: 1487 968 0938

تلفن ثابت آپ تم شماره تماس ثابت: 52350888-011

 تماس ایمیلی آپ تم
در برخی از موارد برخی از کاربران جهت برقرار ارتباط با ما به ایمیل وبسایت نیاز دارند تا از این طریق تماس خود را با ما برقرار کنند که ما برای این کار هم ایمیل وبسایت را جهت این نوع افراد و کابران قرار دادیم که عزیزان در صورت نیاز می توانید از این راه ارتباطی جهت مشاوره ، پشتیبانی ، پیشنهاد و انتقاد و … با کارشناسان ما در تماس باشید.

ایمیل اختصاصی وبسایت آپ تم it.majidi [ @ ] gmail.com

 موقعیت کسب و کار وبسایت آپ تم
نمایش موقعیت مکانی برای هر وبسایتی به نوعی از الزامات محسوب می شود تا کاربران ، مشتریان و … مکان کسب کار وبسایت را بدانند و در صورت نیاز به پشتیبانی حضوری در محل حاضرشوند. و اما موقعیت کسب کار ما را می توانید مشاهده و بشناسید.
محل کسب کار آپ تم موقعیت ما:  مازندران – شهرستان نوشهر
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!