جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

در کیش و قشم، کجاها را بگردیم؟!

شهرهای جنوبی ایران آنچنان طبیعت بکر و متفاوتی دارند که هوش را از سر هر مسافری که برای اولین بار به این مناطق سفر میکند، میپراند. از خوزستان و بوشهر گرفته تا هرمزگان و سیستان و بلوچستان پهناور. در بین شهرهای جنوبی زیبای ایران، جزیره قشم و جزیره کیش، جزو محبوبترین جزایر ایرانی بعنوان مقصد سفر گردشگران داخلی هستند. به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم تعدادی از دیدنیهای این دو جزیره را به شما معرفی کنیم تا هر زمانی که قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما چارتری به این جزایر سفر کنید و از اقامت در آنها لذت ببرید، به خوبی بدانید که باید از کدام جاذبههای گردشگری دیدن کنید و از سفرتان نهایت بهره را ببرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دیدنی های قشم

جزیره قشم علاوه بر اینکه خود دیدنیهای فراوانی دارد، در اطرافش نیز دیدنیهای جذابی وجود دارد. مانند جزیره هرمز که به جزیره خاک سرخ مشهور است و جزیره هنگام که در آن از تماشای شیطنتها و بازی دلفینهای داخل خلیج شگفت زده میشوید. از دیدنیهای سحرانگیز و متفاوت طبیعی خود جزیره قشم میتوان به جنگلهای پهناور حرا که در دنیا منحصر به فرد است و همچنین تنگه زیبای چاهکوه که مخصوص علاقمندان به سفرهای ماجراجویانه است، اشاره کرد. البته که میتوانید در قشم از پارک ترسناک کروکودیلها، دره ستارگان، غار خربس و همچنین پارک زیتون دیدن کنید.

دیدنی های کیش

جزیره زیبای کیش که به نگین خلیج فارس نیز مشهور میباشد، دیدنیهای فراوانی دارد. از کشتی به گل نشسته یونانی در غرب جزیره گرفته تا شهر زیرزمینی کاریز که سیستم عجیب و غریب آب رسانی در گذشته را نمایان میکند. از شهر باستانی حریره که برای بهره برداری مناسب از موقعیت اقتصادی جزیره کیش در گذشته ساخته شده تا قلعه جنی که افسانههای مختلف و ترسناکی درباره آن روایت میشود. شما همچنین میتوانید به پارک دلفینها رفته و هم از نمایش خیره کننده دلفینها دیدن کنید و هم از تماشای باغ پرندگان این جزیره لذت ببرید.

سفر هوایی به قشم و کیش

شما میتوانید با ورود به سایت اسنپ تریپ و انتخاب قشم و یا کیش بعنوان مقصد پرواز خود و همچنین تعیین تاریخ پرواز، لیست بلیطهای هواپیما پیشنهادی اسنپ تریپ را مشاهده کنید. شما میتوانید این بلیطها را بر اساس نوع ایرلاین، ساعت دقیق پرواز و دیگر ویژگیها، فیلتر نموده و در نهایت مناسبترین بلیط برای خودتان را خریداری کنید و به این جزایر سفر کنید. اگر ساکن شهری مانند تهران بودید و خواستید از کیش یا قشم به تهران بازگردید، میتوانید از همان ابتدا با خرید بلیط هواپیما قشم تهران و یا بلیط هواپیما کیش تهران و پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، خیال خود را بابت برگشت نیز راحت کنید.

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!