جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

سیستم مدیریت محتوای وردپرس این روزها بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی به دلیل راحتی کار کردن با آن و داشتن امکانات حرفه ای به آن علاقه مند هستند. وردپرس فیلد های مختلفی مانند طراحی قالب وردپرس، برنامه نویسی افزونه و طراحی سایت و… دارد. یکی از محبوبترین روش درآمد زایی از وردپرس طراحی سایت است.

 

 

طراحی سایت حرفه ای در وردپرس فاکتور های زیادی دارد از انتخاب هاست و دامنه و قالب مناسب گرفته تا طراحی صفحات کاربر پسند. بطور مثال اگر سایت شما دارای صفحات زیبا و جذاب باشد مخاطبین بیشتری جذب می کنید. یکی از بهترین اقدامات برای داشتن صفحات زیبا در سایت استفاده از افزونه المنتور است. صفحه ساز المنتور با بیش از 5 میلیون نصب فعال و به دلیل امکانات زیاد در طراحی و راحت بودن استفاده از آن، از پر طرفدار ترین افزونه های رایگان است.

با استفاده از این صفحه ساز قدرتمند شما می توانید انواع لندینگ پیج و هدر و فوتر و صفحات 404، صفحات تکی محصول و صفحه آرشیو محصولات را ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم روش ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور و هم چنین روش و ساخت صفحه تکی محصول با المنتور را آموزش دهیم.

گام های ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

داشتن آرشیو محصولات برای هر سایت فروشگاهی از ضروریات است. این صفحه شامل همه محصولات سایت شما است پس دقت در طراحی جذابیت این صفحه موجب بهبود تجربه کاربری سایت می شود. اگر شما قصد ایجاد صفحه آرشیو محصولات با المنتور دارید ادامه مقاله را بخوانید.

اولین اقدام برای ساخت صفحه آرشیو محصولات بعد از نصب المنتور رایگان، نصب افزونه المنتور پرو است. چون افزونه المنتور رایگان این قابلیت را ندارد. بهتر است افزونه المنتور پرو راست چین  را خریداری کنید. پس از خریداری باید افزونه را به مانند نصب همه افزونه ها از مسیر پیشخوان وردپرس> افزونه ها> افزودن جدید نصب و فعالسازی کنید.

افزونه المنتور پرو قابلیت ایجاد سایت کاملا المنتوری را دارد. یعنی برای هر قسمت از سایت می توانید از برگه های آماده استفاده کنید.

روش اول ساخته برگه بایگانی محصولات

برای ایجاد برگه آرشیو محصولات در پیشخوان وردپرس> قالب ها> افزودن جدید را بزنید.

پاپ آپ زیر برای شما باز می شود:

  • در قسمت 1 برگه بایگانی محصولات را انتخاب کنید.
  • درقسمت 2 نامی برای برگه مورد نظر خود قرار دهید.
  • در نهایت روی ایجاد قالب کلیک کنید.

ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

 

  • بعد از ایجاد قالب شما با صفحه زیر مواجه می شود که برای شما چند بلوک آماده برای صفحه بایگانی محصول ارایه می دهد. هر کدام که مد نظر شما است، انتخاب کنید.

ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

 

  • حالا به کتابخانه المنتور متصل می شوید و می توانید صفحه را درون ریزی کنید و سپس در صفحه ساز المنتور با استفاده از المان های المنتور به ویرایش آن بپردازید.
  • حالا نوبت انتشار برگه آرشیو محصولات است، بعد از زدن دکمه انتشار با پاپ ـپی مواجه می شوید که از شما می پرسد قصد دارید این قالب را کجاها استفاده کنید. شما می توانید در صفحه فروشگاه، دسته های محصولات و یا برچسب های محصولات نمایش دهید.

نکته: برای اینکه بتوانید با المان های المنتور و نحوه ویرایش ستون ها و ردیف های آشنا شوید می توانید به آموزش المنتور مراجعه کنید

روش دوم ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

در این روش هم باید وارد پیشخوان وردپرس و سپس قالب ها> ساخت قالب شوید و سپس برگه بایگانی محصولات را انتخاب کنید و ADD NEW  را بزنید که دقیقا به پاپ آپ ایجاد قالب که در قسمت بالا مشاهده کردید میرسید.

اگر از این مسیر بروید می توانید تمام برگه هایی که با المنتور ایجاد کرده اید را مشاهده کنید.

ساخت صفحه تکی محصول با المنتور

صفحه تکی محصول همان برگه ای است که بعد از افزودن محصول جدید ایجاد می شود، هم چنین اگر کاربران روی محصول خاصی برای خرید کلیک کنند وارد صفحه تکی محصولات می شوند. مهم ترین قسمت های یک صفحه محصول تکی نمایش جزییات محصول به همراه ویژگی های آن، داشتن تصاویر و دکمه خرید است.

برای ساخت صفحه تکی محصول با المنتور بهترین کار استفاده از کیت های آماده المنتور است.

مراحل ساخت صفحه تکی محصول با المنتور

برای ساخت صفحات تکی محصولات پس از نصب افزونه المنتور پرو اقدامات زیر را انجام دهید:

  • وارد پیشخوان وردپرس شوید و از قسمت قالب ها> ساخت قالب را بزنید.
  • محصول تکی را انتخاب کنید و افزودن جدید را بزنید.
  • در صفحه زیر باید برگه تکی مورد نظر خود را انتخاب کیند و سپس درون ریزی را بزنید.

ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور

 

  • الان می توانید برگه محصول تکی خود را مطابق با سلیقه خود با استفاده از المان های المنتور ویرایش کنید
  • وقتی دکمه انتشار را بزنید برای شما پاپ آپی ظاهر می شود که از شما سوال می کند می خواهید صفحه تکی محصولات در کجا ها استفاده شود. شما می توانید محصولات، دسته بندی یا برچسب ها را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید شرط های دیگر هم ایجاد کنید.

به همین سادگی می توانید ساخت صفحه آرشیو محصولات با المنتور و ساخت صفحه تکی محصول با المنتور را انجام دهید. کافیست کمی با المان های المنتور آشنا شوید تا در ویرایش برگه ها بهتر عمل کنید. این روش ها به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید.

یکی از امکاناتی که می توانید در صفحه آرشیو محصولات یا محصول تکی قرار دهید استفاده از اسلایدر های جذاب نمایش پیشنهادات و تخفیف برای مشتریان است. برای این کار می توانید از افزونه اسلایدر کمک بگیرید و زیباترین اسلایدر ها را برای افزایش جذابیت صفحات محصولات سایت خود طراحی کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!