جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

هتل‌هایی برای اقامت در جزیره قشم

جزیره قشم که یکی از زیباترین جزایر جنوبی ایران می‌باشد و همه ساله مورد استقبال علاقمندان به سفر قرار می‌گیرد، در سال‌های اخیر برای میزبانی هر چه بهتر از گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، هتل‌های متعدد و با کیفیت‌های مختلفی را برای میزبانی از این مسافران تدارک دیده است. شما می‌توانید به جزیره قشم سفر کنید و در هتل‌های 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره و البته 5 ستاره و همچنین اقامتگاه‌های سنتی این جزیره اقامت کنید . از بودن در این جزیره دوست داشتنی لذت ببرید. حال ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های خوب این جزیره را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل آتامان قشم

یکی از هتل‌های معروف جزیره قشم که جزو هتل‌های 4 ستاره این جزیره نیز می‌باشد، هتل آتامان قشم است. این هتل نوساز که در سال 1397 ساخته شده و در نزدیکی میدان حافظ قشم قرار گرفته است، در مجموع 7 طبقه 58 اتاق دارد. شما می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی، روی رستوران و کافی شاپ این هتل حساب باز کنید. از مزایای اقامت در این هتل نزدیکی به پارک زیتون و همچنین قلعه پرتغالی‌ها می‌باشد. شما می‌توانید خیلی سریع خود را به پارک زیتون برسانید و در آن قدم بزنید. از این هتل تا فرودگاه قشم نیز حدود 45 دقیقه با ماشین راه است.

 

هتل دیاموند قشم

یکی دیگر از هتل‌های جزیره قشم که جزو هتل‌های نوساز این شهر است و به تازگی و در سال 1399 افتتاح شده است، هتل دیاموند قشم می‌باشد. این هتل 3 ستاره که 6 طبقه دارد و در مجموع این 6 طبقه 55 اتاق دارد، فاصله زیادی تا سواحل خلیج فارس ندارد. شما برای اقامت در این هتل هم می‌توانید اتاق‌های 2 تخته آن را انتخاب کنید و هم می‌توانید به دنبال سوئیت‌های مختلف آن که از 2 تخته تا 5 تخته هستند، مراجعه و اقامت کنید.

رزرو هتل در جزیره قشم

جزیره زیبا و جنوبی قشم، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و شما هر زمان که قصد داشته باشید برای دیدن این جاذبه‌ها به قشم سفر کنید، می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ، هتل خود را نیز رزرو کنید. شما می‌توانید برای رزرو هر یک از هتل‌های قشم با مناسب‌ترین قیمت، در سایت اسنپ تریپ و بخش هتل داخلی، نام جزیره قشم را جستجو کرده و تاریخ مورد نظرتان برای اقامت در جزیره را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید از بین آنها هتل مورد نظر خود را انتخاب نموده و با رزرو آن و همچنین پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!