فروشگاه اینترنتی امروزه جایگاه ویژه را در بین کسب و کار ها به دست آورده اند به گونه ای که تمام کسب و کارها به دنبال ایجاد فروشگاه در دنیای بزرگ اینترنت می باشند. شما زمانی که فروشگاه خود را ایجاد کردید باید آن را به همه معرفی کنید بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی یک امر ضروری و یک استراتژی معمول می باشد که بر روی کسب و کارها و مشتریان تمرکز دارد.با آپ تم همراه باشید تا در این باره بیشتر برای شما توضیح بدهیم .
سه راه موفقيت در بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی
بازاریابی جزء مهم ترین روش های کسب و کار می باشد که طی دهه گذشته وارد عصر جدیدی شده است که از تقابل بازاریابی دیجیتال و فیزیکی به یک گزینه جذاب و جدیدی در بازاریابی اینترنتی رسیده اند که موجب تحریک و هیجان مشتریان شده است.
بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی
ما در این مقاله چندین مورد از مراحل بازاریابی دیجیتال را که از جمله موارد ضروری هستند را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما پیشنهاد می کنید برای اثربخشی بیشتر بهتر است از این استراتژی ها استفاده کنید تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی پر فروش را در بر داشته باشید.
مواردی که ما به آنها تاکید می کنیم به شرح زیر می باشند:
1_ ایجاد عملیات ایمیلی منحصر به فرد
این یک روش عالی ولی کمی قدیمی می باشد چرا که کمپین ايميل اولین چیزی می باشد که در بازاریابی اینترنتی باید به آن توجه داشت شما اگر یک لیست از ايميل افراد را داشته باشید به راحتی می توانید با مشتریان خود ارتباط داشته باشید.
زمانی که شما برای یک رویداد یا اتفاق از ايميل استفاده می کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید:
باید به درخشش محتوای شما در جهت بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی توجه شود اگر بازدید کننده برای اولین بار است یک رویداد را می شنود اهمیت آن یک تاثیر ماندگار در او خواهد بود.
لینک سایت خود را در دسترس همه قرار دهید حتی می توانید فرآیند rsvp را برای این کار ایجاد کنید چرا که اگر کسی نتواند سایت شما را پیدا کند این یک امتیاز منفی برای شما خواهد بود و او نیز از رفتن به سایت شما منصرف خواهد شد.
ايميل ها با موبایل نیز قابل دیدن و بررسی هستند و حتی بسیاری از مردم ايميل های خود را از طریق گوشی همراه می بینند و قبل از ارسال ايميل آن را توسط گوشی تست کرده و از اجرای آن مطمئن می شوند.
ایمیل های خود را صبح زود ارسال کنید چرا که بسیاری از مردم صبح زود و قبل از رفتن به سر کار ایمیل های خود را چک می کنند.
2_ بهره برداری از پلتفرم های رسانه اجتماعی
امروزه استفاده از پلتفرم های رسانه اجتماعی برای تبلیغات بسیار آسان شده است چرا که شما به راحتی می توانید با استفاده از یک کمپین ایمیلی موفق،با انجام عملیات رسانه اجتماعی به بازدید کنندگان جدید دست یابید و همچنین می توانید در جهت بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی خود تلاش کنید.
با استفاده از رسانه اجتماعی شما مطمین خواهید شد که:
محتوای خود را برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی مرتب کرده اید. شما نیاز ندارید در لینکدین مانند همان روشی که در اینستاگرام انجام می دهید تبلیغات خود را انجام دهید.
کیفیت پیام ها نقش مهمی را در انتخاب پلتفرم ها جهت بهره برداری از همه آنها دارد.
سعی کنید یک هشتک برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی خود در توییتر ایجاد کنید چرا که همین کار یک فرصت عالی برای مردم ایجاد می کند تا با توجه به رویداد ها به شرکت شما علاقه مند شوند و به سمت و سوی فروشگاه شما آیند.
در نصب آگهی در رسانه اجتماعی فعال باشید و هر چه بیشتر به یاد مخاطبان خود باشید چرا که همین کار موجب میشود به وقوع رویداد نزدیک می شوید و همین امر موجب خواهد شد مخاطبان به شما علاقمند شده و به مشتریان همیشگی شما تبدیل شوند.
3_ بهترین روش های بهینه سازی
این مورد کمی پیچیده است. شما می توانید از طریق بهینه سازی وردپرس و یا seo آموزش هایی را به کار بگیرید که می تواند یک نقش بزرگ در ایجاد جرقه ای برای تولید بازاریابی فروشگاه های اینترنتی داشته باشد چرا که ترفیع رویداد شما مانند ایجاد ترقی برای وب سایت شما خواهد بود و بهینه سازی به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان به راحتی به سمت شما آیند و به شما گرایش پیدا کنند، در صورتی که شاید بدون انجام عملیات seo این کار مشکل تر می بود.
تعدادی از بهترین روش ها در زیر آمده است:
1_ تولید و پیاده سازی کلمات کلیدی در بازاریابی فروشگاه اینترنتی در کل محتوا
2_ انتخاب کلمات کلیدی جذاب و مناسب به طوری که مخاطبان را به سمت شما بکشند.
3_ ممکن است جهت دادن لیست شما برای گوگل زمانبر باشد پس از قبل برنامه ریزی کنید و اطلاعات رویداد خود را افزایش دهید و برای اجرا و شناسایی و رسمیت یافتن رویداد خود در گوگل زمان فراوانی را اختصاص دهید.
با تشکر از همراهی شما عزيزان-شادباشید.
منبع: آپ تم مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس رایگان