کلمه کلیدی چه تاثیر بر بهینه سازی و سئو دارد

کلمه کلیدی چه تاثیر بر سئو خواهد داشت
فهرست مطالب

امروزه روز هر یک از اگر با سوالی مواجه شویم و یا به اطلاعاتی نیاز داشته باشیم به راحتی می توانیم به وسیله گوشی های تلفن همراه و اینترنت به این اطلاعات و آگاهی دست یابیم ، این کار هم موجب صرفه جویی در زمان می شود و هم خیلی زود و سریع نیاز ما را رفع می کند . اینترنت یک محیط پر از اطلاعات است که بسته به نیاز کاربران خود اطلاعاتی را در اختیار او قرار می دهد . فرض کنید امروزه شما به عنوان یک تولید کننده محتوا در این دنیای شگفت انگیز فعالیت می کنید پس باید استراتژی تولید محتوا را به خوبی بدانید . ما امروز می خواهیم در این زمینه با شما عزیزان صحیت کنیم .

استراتژی تولید محتوا

شما به عنوان یک بازاریاب محتوا وظیفه دارید به سوالات کاربران خود پاسخ داده و نیاز های او را رفع کنید . شما در یک زمینه خاص شروع به محتوا نویسی کرده اید قبل از هر چیزی باید نیاز مشتریان خود را بدانید ، محتوایی را که شما می نویسید نباید با استفاده از کلید واژه های شما که مربوط به محصولات و خدمات شما میباشد ، فقط جنبه آگاهی داشته باشد بلکه باید با کاربر و یا با خریدار خود صحبت کرده و نظر او را جویا شود چرا که هرچه به ذهنیت و نمونه سوالات ذهنی خریدار نزدیک شوید ، درک بهتری از آن را می توانید به دست آورده و در تولید محتوای خود موفق تر باشید . شما برای رسیدن به نتیجه خود یعنی رضایت مشتریان باشد استراتژی تولید محتوا را بدانید . پس بیاید امروز برخی سوالات مهم مشتریان و کاربران را بررسی کنید. 

جستجوی سؤالات

اولین گام تحقیق در زمینه سؤوالاتی است که مشتریان از شما می پرسند . منابع زیادی برای کمک به شما موجود است که یکی از بهترین آنها ، جستجوی کامل و کاربردی در استراتژی تولید محتوا می باشد. این جستجو عموما در گوگل انجام می شوند و نتایج مطلوبی را نیز به همراه دارند.

 به این مثال توجه فرمایید ، شما می خواهید یک جستجو در زمینه تلفن همراه هوشمند داشته باشید . می تواند دارای سؤالاتی مانند زیر باشد .

  1. چگونه می توانم با استفاده از تلفن هوشمند، میزان بهره وری را افزایش دهم؟
  2. آیا امروزه نداشتن تلفن هوشمند، منطقی است؟
  3. از بهترین نوآوری های تلفن هوشمند چیست؟
  4. آیا تبلت جایگزین خوبی برای تلفن هوشمند می شود؟
  5. بهترین آنها با امکانات خاص کدام یک می باشند ؟
  6. یک تلفن هوشمند چه ویژگی هایی را دارد و چه امکاناتی را در اختیار من می گذارد ؟
  7. آینده تلفن هوشمند چیست؟
  8. و…

این سؤالات ممکن است برای خیلی ها به وجود آید پس به آسانی می توانید به اطلاعات لازم در زمینه استراتژی تولید محتوا دست پیدا کنید ، ابزار های بسیار دیگری برای تحقیق در زمینه سؤالات مختلف وجود دارد که دارای جواب های عمومی می باشند برای رسیدن به جواب عمومی، یک موتور جستجوی مانند گوگل است که به طور اتوماتیک اطلاعات و یا پاسخ ها را  استخراج و مرتب می کند و نتایج را به صورت بصری در یک صفحه نمایش، ارائه می دهد .

نتایج به دست آمده گروه بندی شده  و به تفکیک مواردی چون،چه کسی، چه، چه موقع ،کجا ، چرا و چارت های دیگری که  مربوط به کلمات پیشنهادی است ، از آن استخراج می شوند. اما مانع پرس و جو درباره کلماتی چون، در مقابل، به، نزدیک، مانند، برای، بدون و با می شود. این تجسم گرافیکی نتایج در واقع یک تغییر خوب است و یک گنجینه ای از اطلاعات برای استراتژی تولید محتوا فراهم می کند.

بهبود جستجوی کلمات کلیدی

در اینجا شما لیست بلند و کامل از سؤالات مربوط به شخص خریدار یا کاربر خود ، در دست دارید. شما در اینجا باید سؤالات پر اهمیت را مشخص کنید برای این کار باید ببنید کدام یک از سؤالات بیشتر درخواست شده است .

از این به بعد، ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. مانند Keyword Tool که یک ابزار عالی برای انتخاب کلمات کلیدی در راستای بهبود استراتژی تولید محتوا می باشد. هدف اولیه از این جستجو، ردیف کردن و تنظیم سؤالات خریداران یا مشتریان با کلمات کلیدی مرتبط می باشد.

بهینه سازی محتوا بر اساس کلمات کلیدی

شما در سؤالات مخاطبان خود می توانید با ایده های جدیدی آشنا شوید که از آنها الهام گرفته و شروع به تولید محتوا کنید ، در آن از کلمات کلیدی استفاده کرده تا شاهد پیشرفت خود باشید شما باید براساس هدف خود ، برای رنکینگ، کلمات کلیدی بلندتر مرتبط با حجم جستجوی کوچکتر را به کار ببرید یا می توانید کلمات کلیدی وسیع تری را با حجم جستجوی بزرگتر را هدف بگیرید.

روش های مشابه ای برای هر یک از این حالات وجود دارد ، شما باید کلمات کلیدی را در عنوان و کل رونوشت صفحه به کار ببرید. علاوه بر این ، باید سعی کنید سؤالات را که از شما می کنند را با توانایی خود به خوبی پاسخ دهید و همواره سعی کنید نیاز کاربران را رفع کنید . در اینجا چندین عنوان علاوه برکلمات کلیدی برای استراتژی تولید محتوا وجود دارد که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم.

ما در اینجا مثال خود را در مورد تلفن همراه هوشمند مطرح میکنیم:

  1. حقیقتی ترسناک در پشت اعتیاد به تلفن همراه هوشمند
  2. اعتیاد به تلفن هوشمند: در قرن ۲۱ام ،فراگیر و مسری شده است.
  3. شش روش برای غلبه بر اعتیاد به تلفن هوشمند

نتیجه اولیه روی صفحات، نتایج جستجوی گوگل برای برخی از پرسش ها می باشد که شامل یک سؤال است. برای بیشتر کردن شانس خود از قطعه ویژه ، از دستورات زیر متابعت کنید:

  • شامل کلمات کلیدی در هدرهای HTML (H2, H3, etc.).
  • درست در زیر هدر که شامل کلمات کلیدی است، شما باید به سؤالات را بین ۵۴ تا ۵۸ کلمه، جواب بدهید.
  • اگر جواب شما طولانی تر از ۵۴ تا ۵۸ کلمه باشد، آنها را به مرحله ۱، مرحله دوم و غیره برای هر هدر HTML با محتوای مربوط تقسیم کنید.

برای دریافت نتایج بهتر، حتما وبسایت خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید!

با تشکر از همراهی شما – شاد باشید.

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)
Picture of پارسا مجیدی
پارسا مجیدی
یادگیری کسب درآمد از اینترنت آسان است ولی رسیدن به آن سخت !
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!