جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

افزونه فرم پرداخت نوین پال 2

افزونه وردپرس فرم پرداخت نوین پال

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی آپ تم ، در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین افزونه برای وردپرس که از سوی سایت نوین پال ارائه شده را برای دانلود شما عزیزان قرار دهیم.این فرم را می توایند جهت برای کمک مالی  در سایت استفاده کنید.

افزونه فرم پرداخت وردپرس نوین پال ( کمک های مالی ) با کمترین حجم از انتهای همین مطلب و از داخل باکس دانلود دریافت کنید و آن را روی سایت خود نصب و فرم را در هرجای سایت خود که دوست دارید جهت نمایش قرار دهید تا کابران بتواند حمایت های مالی خود را با پرداخت هزینه انجام دهند.

کابران گرامی لازم به ذکر است جهت استفاده از این افزونه وردپرس ابتدا باید در سایت نوین پال عضو و اطلاعات خود را تکمیل نمایید زیرا در این پلاگین اطلاعاتی از شما خواهد خواست که از سوی نوین پال برای شما سادر شده است.

افزونه فرم پرداخت نوین پال 1

نوین پال چه افزونه های و خدماتی ارائه می دهد؟

بیش از ۲۰ افزونه برای ۲۰ سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسی و به رایگان برای شما کاربران گرامی منتشر شده است. نوین پال در تلاش است تا نیاز پذیرندگان به افزونه های پرداخت را به صورت کامل رفع کند. در همین راستا در صورتی که به افزونه خاصی نیاز داشته که در لیست زیر وجود ندارد، لطفا با بخش پشتیبانی نوین پال تماس بگیرید تا در صورت امکان پس از بررسی های تیم فنی نوین پال، افزونه مورد نظر برنامه نویسی شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.
بسته کامل چیست؟ جهت نصب آسانتر و دسترسی سریعتر پذیرندگان به اسکریپت ها و افزونه ها، نوین پال فایلهای مربوط به سیستم مدیریت محتوا، افزونه ی اصلی مرتبط با آن، افزونه فارسی ساز (در صورت وجود)، افزونه پیش نیاز (در صورت وجود) و در نهایت افزونه پرداخت نوین پال را در یک بسته ارائه داده است. لذا با یک بار دانلود این بسته به تمامی فایلهای مورد نیاز دسترسی خواهید داشت.

 

 

منبع: آپ تم  مرجع: افزونه وردپرس رایگان | قالب وردپرس فروشگاهی | قالب وردپرس پزشکی | قالب وردپرس نمونه کار

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!