جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

تحریم ها و عدم واردات محصولات برند های خارجی به ایران و از سوی دیگر تقویت و پیشرفت لوازم خانگی های ایرانی منجر به این شده که توجه مصرف کننده ایرانی به این محصولات جلب شود، یکی از محصولاتی که رقابت برند ها ایرانی در آن بسیار زیاد است و در هر خانه ای هم لازم می باشد ماشین لباسشویی است، در ادامه با ما همراه باشیید تا به این پرسش پاسخ دهیم که ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

 

بررسی بهترین برند های ایرانی تولید کننده ماشین لباسشویی
مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما
مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا
کیفیت ماشین لباسشویی آبسال از نظر مصرف کنندگان
بررسی ارزش خرید ماشین لباسشویی پارس خزر
مقایسه بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

 

بررسی بهترین برند های ایرانی تولید کننده ماشین لباسشویی

شاید بتوان برند های مطرح و غیر مطرح بسیار زیادی را در ایران پیدا کرد که ماشین لباسشویی تولید می کنند، اما به طبع بررسی تک تک این برند ها که خیلی از آن ها را احتمال دارد شما حتی نشناسید در یک مقاله امکان پذیر نمی باشد، به همین دلیل ما به کمک کارشنان قصد داریم تا ابتدا بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی را از برند های مختلف به شما معرفی نماییم و سپس به مقایسه هرکدم از آن ها بپردازیم:
⦁ ماشین لباسشویی های پاکشوما با شعار (همیشه با شما)
⦁ ماشین لباسشویی های اسنوا با شعار (روی ما حساب کنید)
⦁ ماشین لباسشویی های آبسال یا همان یونیورسال سابق
⦁ ماشین لباسشویی پارس خزر

مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوم یکی از برند هایی است که در ابتدای پیدایش خود به طور تخصصی فقط لباسشیی و ظرفشویی تولید می کرد و همین موضوع هم سبب این شده تا ماشین لباسشویی پاکشوما نیبت به دیگر محصولات این برند یک سر و گردن بهتر باشد، اما اینکه آیا می توان لباسشویی پاکشوما را بهترین ماشین لباسشویی ایرانی نامید یا نه مسئله ای است که در ادامه قصد بررسی آن را داریم:

⦁ خط تولید برند پاکشوم در زمانی که برند های خارجی از ایران نرفته بودند به دلیل مکانیزک کاری بالا و رباتیک بودن خود توانسته بود به طور انحصاری اقدام به تولید محصولات ال جی در ایران نماید و کیفیت خط تولید خود را به رخ صنعت کشور بکشاند، به طبع خروج برند ال جی برای برند پاکشوما خوب تمام نشد ولی بد هم تمام نشد،چرا که در صورت عدم خروج این برند پاکشوما نهایتا باید خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را در اایران ارائه می کرد اما در حال حاضر خود یکی از پیشگامان تولید لباسشویی در ایران است.

⦁ این برند تمام ظرفیت خود و تمام مکانیزم هایی که با آن لوازم خانگی ال جی را در ایران مونتاژ می کرد را در جهت تولید لوازم خانگی ایرانی استفاده کرد و همین موضوع موجب شد تا خیلی سریع این برند بتواند رشد قوی ای داشته باشد.

⦁ استفاده از ورقه های آلیاژ قدرت مند و طراحی ظاهری زیبا در کنار برنامه های شستشوی قدرتمند منجر به این شده که این لبسشویی ها را بتوان در یکی از پیشنهادات متخصصین در راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی بدانیم.

 

مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا

بعد از پاکشوما دومین برندی که در مقاله ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم قصد بررسی آن را داریم برند اسنوا می باشد، برند اسنوا در سال های اخیر با تبلیغات فراوانی که انجام داده باعث شده تا همه مردم ایران آن را به طور کامل بشناسند، در ادامه به کمک متخصصین تیم آی پی به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا خواهیم پرداخت:

⦁ برند اسنوا در اوایل دهه نود با تولیدات گسترده و جذاب خود توانست تا نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند، تولیدت این برند طوری با کیفیت بود که رویای رقابت با برند های خارجی را برای بسیاری از مصرف کنندگان محقق کرده بود، اما بعد از سال 96 بنا به هر دلیلی از کیفیت و روند صعودی کیفیت لوازم خانگی این برند کاسته شد، گویی که افزایش درخواست و ولید بیشتر از کیفیت این لوازم کاست.

⦁ اما همچنان هم وقتی از مصرف کنندگان پرسیده می شود که بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟ اسنوا یکی از همه نام هایی است که همه آن ها به آن اشاره می کنند.

⦁ این برند با طراحی جذاب و استفاده از فناوری های نوین در ماشین لباسشویی های خود توجه زوج های جوان بسیاری را به خود جلب کرده است، علاوه بر این فراهم کردن شرایط فروش به خصوصی مانند اقساطی تمایل مصرف کنندگان را یه این برند بیشتر کرده است، علاوه بر همه این موارد این برند از کیفیت خدمات پس از فروش بالایی هم بهره مند می باشد.

 

ماشین لباسشویی ایرانی چی بخریم؟

 

کیفیت ماشین لباسشویی آبسال از نظر مصرف کنندگان

آبسال یکی از برند هایی است که بدون تبلیغات چندان توانسته تا خود را در دل مصرف کنندگان زیادی جای دهد و همین موضوع نشانه ای از کیفیت این دستگاه ها می باشد، اما اینکه متخصصین از چه بابت در مورد ماشین لباسشویی آبسال همچین ادعایی دارند مسئله ای است که قصد داریم تا در ادامه آن را مورد بررسی قرار دهیم:

⦁ برند آبسال در تولید ماشین لباسشویی های خود وسواس خوبی را به خرج داره و به نوعی سعی داشته تا با کاهش هزینه تبلیغات هزینه افزایش کیفیت دستگاه های خود را افزایش دهد.

⦁ برند آبسال برای طراحی لباسشویی های خود از طراحان ایتالیایی استفاده می کند و برای این دستگاه ها فقط و فقط از قطعات برقی اروپایی استفاده می کند.

⦁ علاوه بر این خدمات پس از فروش این لوازم هم به مانند باقی لوازم منزل ایرانی بسیار خوب و قابل قبول هست، علاوه بر این به قطع هزینه تعمیر محصول ایرانی ای مانند آبسال از هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و امثال آن بسار پایین تر خواهد بود.

بررسی ارزش خرید ماشین لباسشویی پارس خزر

برند پارس خزر را می توان اصیل ترین و تولید کننده یکی از بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی دانست، این برند در سال 47 شمسی به کمک برند توشیبا ژاپن تاسیس شد و با حداکثر کیفیت محصولات خود را روانه بازار ایران می کرد، در ادامه نگاهی به کیفیت لباسشویی های این برند خواهیم انداخت:

⦁ شاید در هر راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی نام برند پارس خزر را بتوان دید، اما چیزی که در مورد این برند ناراحت کننده است سیر نزولی آن است، طوری که برندی با آن عظمت که با برند توشیبا ژاپن همکاری های تنگاتنگی داشت امروزه توان رقابت با برند های ایرانی را به طور جدی هم ندارد.

⦁ به قطع که لباسشویی های پارس خزر از بهترین های ایران می باشند اما تنوع محصولات پیین، توآوری کم در این محصولات و خلاقیت کم در طراحی موجب شده تا مصرف کنندگان خیلی راغب به انتخاب آن نباشند، اما طول عمر این محصولات همچنان مسئله ای قابل ستایش است.

⦁ خدمات پس از فروشی که از سوی این برند ارائه می شود بسیار عالیست، شما اگر حتی برندی مثل سامسونگ داشته باشید نمی توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خدمات خوب در ایران دریافت کنید اما در مورد برند های ایرانی این موضوع صدق نمی کند.

مقایسه بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

تا به اینجا ما بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی را به شما معرفی کردیم اما چیزی در مورد یک برند که با اختصاص بتوان آن را بهترین برند تولید کننده لباسشویی در ایران نامید ذکر نشد، در ادامه سعی می کنیم با مقایسه بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی به این مهم ددست یابیم:

⦁ اولین چیزیکه باید در این مقایسه به آن توجه کرد این است که چه درخواستی در هنگام خرید خود داریم، برای مثال اگر طراحی زیبا در کنار طول عمر خوب برای شما مهم است به قطع برند های پاکشوما و آبسال بهترین گزینه برای شما هستند.

⦁ اگر علاقه دارید تا دستگاه شما بیشترین تشابه را به دتگاه های اروپایی نظیر بوش داشته باشد بدون قطع آبسال هبترین گزینه برای شما خواهد بود.

⦁ هرچند که خدما پس از فروش تمام برند های ایرانی خوب است اما اگر وسواس زیادی روی خدمات پس از فروش دارید اسنوا برای شما بهترین است.

⦁ به طول کلی آبسال و پاکشوما را می تواند هم از نظر متخصصین و هم از نظر تعمیرکاران لوازم خانگی تولید کننده بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی دانست.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!