جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

پنالتی شدن و نشدن سایت

چک کردن پنالتی شدن سایت در گوگل

بررسی پنالتی شدن سایت و چک کردن در گوگل

با سلام و عرض ادب، شاید سایت شما جزئ پنالتی شده های الگوریتم پاندا می باشد و یا این که به آن اهمیت زیادی می دهید که مبادا سایت شما پنالتی شود و یا اینکه دوست دارید بدانید دلیل افت بازدید سایت و از رونق افتادن کسب کارتان از چه بوده است.با ما همراه باشید تا مبحث پنالتی شدن سایت و دلایل پنالتی را هم ارائه کنیم زیرا همیشه گفتن پیشگیری بهتر از درمان است پس حتما مراقب باشید تا بعدا به دنبال مشکلات آن و رفع پنالتی سایت نباشید.

خب گوگل هم همیشه سعی کرده بعد از پنلاتی کردن سایت در گوگل وبمستر آنها یک پیام مبننی بر بن شدن سایت ارسال می کند که در بخش پیامها قرار می گیرد.حال در این پیام چه چیزی آمده؟ در این پیام گوگل از شما درخواست می کنه که انی مشکل را حل کنید و دوباره به وی اطلاع رسانی کنید تا از پنالتی شدن خارج گردد و ….

نحوه خارج کردن سایت از پنالتی شدن

حال باید شما در پاسخ به گوگل تمامی موارد وجزئیات را به او توضیح دهید تمامی ایم پیام ها توسط یک شخس برسی می گردد نه سیستم های خودکار بعد از ذکر موارد و کارهایی که منجرب بن و اسپم شدن سایت شما شده بوده و شما آنها را تسحسح کردید آن وقت است که گوکل با یک برسی دیگر سایت را از اسپم خارج خواهد کرد.

در این مطلب قصد داریم علاوه بر آموزش و نحوه ی خارج کردن سایت از اسپم چک کردن سایت از نظر پنالتی بودن و نبودن هم توضیحی بدهیم و راه آن را در دسترس شما قرار دهیم.برای چک کردن سایت خود باید ابتدا وارد آدرس زیر بشوید و بعد از وارد کردن آدرس سایت روز گزینه !check کلیک کنیدتا بریس آغاز شود.جهت این کار روی لینک زیر کلیک کنید.

برسی پنالتی شدن سایت 

برسی پنالتی شدن سایت

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ما سایت آپ ت را در این باکس برسی کردیم تا ببینیم آیا پنالتی شده و یا خیر در پیامی که در زیر به ما داد معلوم شد خیر پنالتی نشده و کاملا سالم است !uptheme.ir loos OK

 

این سایت غیر فعال شده است

سند باکس گوگل چیست؟

دانستن امر بسیار از اهمیت بسیاری برای کاربران سایت های مختلف برخوردار است که من در جاهای زیادی این نوع سوالات را دیده ام که پرسید شده سندباکس گوگل محفظه ای است که تمامی سایت های تازه تاسیس تا 6 ماه در ان قرار می گیرند و در نتایج این نوع سایت ها در این بازه زمانی برای طالب خود جایگاهی کسب نمی کنند زیرا گوگل در حال ارزیابی سایت از نظر لینک های ورودی از سایت های معتبر را برسی کند و اینکه قصد دارد بداند آیا از برندینگ مناسب برخوردار است و یا نه اگر سایتی چنین باشد گوگل سعی می کند که زود تر از این بازه وی را از سند باکس خارج کند اگر نه که بعد از 6 ماه خارج خواهد کرد.

چه ز مانی یک سایت پنالتی می شود؟

به یقین نمی توان کفت فقط یک دلیل خاص باعث اسپم شدن سایت توسط گوگل می شود برای این کار دلایل زیادی از سوی گوگل مطرح شده و وجود دارد که مهمترین انها را ما در ادامه ذکر کردیم:

  1. سایت هایی که محتوای بی کیفیت دارند و اینکه کپی کار هستند و حتی سایت هایی که از رباط های نرم افزاری استفاده می کنند.
  2. کلوکینگ: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای مثال کتاب داستان سرچ کنین و گوگل سایتی با چنین کامه و محتوایی را قبل ایندکس کرده را به شما پیشنهاد میکند اما وقتی شما وارد سایت می شود با برنر های تبلیغاتی مواجه می شوید این هم نوعی سئوی کلاه سیاه می باشد.که کلوکینگ می گویند.
  3. خرید لینک: امروزه این نوع سئو برای مدیران سایت یک مدل جدید محسوب می شود و گوگل به شد با این نوع سئو مخالف است و در صورت شناسایی قطعا برخورد می کند بخصوص خرید لینک از سایت های بی کیفیت.هچنین در الگوریتم جدید گوگل بک لینک از تاثیر کمی برخوردار شده است.

برسی سایت در سند باکس بودن و نبودن:

همانند روش بالا وارد لینگ برسی پنالتی سایت بشوید و سایت خود را وارد و در نهایت برسی رابزنید تا با پیام برسی واجه شوید اگر !uptheme.ir loos OK را پیشروی شما آورد یعنی پناتی و در سند باکس نمی باشد اما اگر با پیام قرمز رنگ harfeakher.org is possibly penalized or sandboxed by google! این پیام به معنی این است که سایت شما یا جریمه شده و یا در ندباکس می باشد اگر جریمه شده باشد باید یک پیام در گوگل وبمستر دریافت کرده باشید اگر نکردید یعنی در سند باکس قرار دارد.

این آموزش هم به پایان رسید امید واریم مورد پسند شما واقع قرار کرفته باشد.

 

منبع: آپ تم  مرجع: سئو و بهینه سازی

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!