آپ تم مرجع ارائه خرید قالب وردپرس فروشگاهی | شرکتی | تجاری | خبری و... , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس
همیشه کیفیت محصول + پشتیبانی حرفه ای + جلب رضایت مشتریان اولویت های ماست

خانه / آموزش وردپرس / طرز استفاده بهینه از سئو محلی
تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

طرز استفاده بهینه از سئو محلی

اطلاعات

کانال تلگرامی: تخفیفات ، جدیدترین اخبار وردپرس،آموزش وردپرس،اطلاع رسانی بروزرسانی ها فقط در کانال تلگرامی آپ تم جهت عضویت کلیک کنید.

دسته بندی: آموزش وردپرس, سئو و بهینه سازی سایت

برچسب ها:

باسلام خدمت کاربران گرامی ، ما امروز می خواهیم در این مقاله به شما طرز استفاده بهینه از سئو محلی را آموزش دهیم که با استفاده از آن می توانید سئو و بهینه سازی وب سایت را انجام دهید همچنین استفاده از سئو محلی باعث می شود نرخ کلیک در جستجو های محلی افزایش یابد و بازدهی وب سایت شما افزایش یابد ، سئو محلی برای ایجاد کسب و کار های کوچک بسیار مفید می باشد پس اگر شما هم می خواهید بیشتر با سئو محلی آشنا شوید با وب سایت آپ تم همراه باشید.

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی
طرز استفاده بهینه از سئو محلی

طرز استفاده بهینه از سئو محلی

سئوی محلی شما را یاری خواهد کرد که با استفاده از کلمه کلیدی یک مکان کسب و کار در عبارات مورد جستجو یا جستجو از طریق ابزاری مثل یک تلفن هوشمند که قابلیت تشخیص محل کاربر (Geolocation) در آن فعال شده، مشتریان بیشتری جذب نمایید. سئوی محلی به شما کمک خواهد کرد که رتبه بالاتری در صفحات سرویس نقشه گوگل هم کسب کنید.

برای مثال، استودیوی هنری NY که بالارتبه ترین مدرسه نقاشی در نیویورک است، رنک اول را برای عبارت کلیدی محلی “کلاس نقاشی در نیویورک” دارد:

 

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

 

لیست محلی The Art Studio NY شامل مواردی مثل نام/آدرس/شماره تلفن، آدرس روی نقشه گوگل، نقد و بررسی های گوگل، ساعات فعالیت، آدرس وب سایت و مسیرهای دسترسی است. فرمت این لیست محلی به اداره کسب و کار شما کمک بسیاری می کند.

بهبود رتبه

پژوهش های وب سایت Moz.com نشان می دهد فاکتورهای ارائه شده در نمودار گرافیکی زیر مهم ترین عوامل موثر در ارتقای رتبه وب سایت ها در نتایج جستجوی محلی هستند:

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

 

همان طور که در نمودار فوق مشاهده کردید سیگنال های داخلی مثل نام/آدرس/شماره تلفن، متا تگ ها و عناوین بهینه سازی شده و دامین آتوریتی (domain authority)، مهم ترین عوامل موثر در رتبه بندی برای سئو محلی محسوب می شوند.

در ادامه برخی از روش های کاربردی برای ارتقا سئوی محلی کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهیم کرد:

اطمینان از قرار داشتن در لیست محلی Google My Business

سرویس Google My Business کسب و کار شما را به مشتریان معرفی می کند. ابتدا وارد صفحه Google My Businessشوید  و اقدام به ایجاد صفحه ای برای کسب و کار خود نمایید. گوگل یک کد تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد کرد که باید بعد از مشاهده آن را برای Google My Business تعریف نمایید. پروسه احراز هویت ممکن است بین یک تا دو هفته به طول بینجامد.

بعد از تائید حساب کاربری اطمینان حاصل کنید مواردی مثل نام کسب و کار، آدرس و شماره تلفن آن کاملا دقیق می باشد، دسته بندی صحیحی انتخاب کنید و یک توصیف منحصر به فرد و جذاب هم برای آن بنویسید. تعدادی تصاویر با وضوح بالا آپلود کنید؛ ساعات فعالیت را مشخص و از همه مهم‌ تر از مشتریان درخواست کنید نظرات و بررسی های خود را نسبت به کسب و کارتان اعلام کنند.

گوگل اطلاعات کسب و کار محلی شما را در قالب یک ستون و در سمت راست صفحه نتایج جستجو نمایش خواهد داد:

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

یکپارچگی اطلاعات تماس کسب و کار

اطمینان حاصل کنید نام کسب و کار، آدرس و شماره تلفن هر کدام از شعب شما در جای جای وب سایت (از جمله صفحه اول، صفحه تماس با ما، فوتر و … در دیگر وب سایت ها مثل Google My Business، Yelp، فیسبوک و … کاملا مشابه بوده و از یکپارچگی برخوردار باشند.

برای مثال: لوگوی سایت اصلی و لوگوی سایت هر دانشکده نیز با موسسه زیبایی بهینه شده است؛ تصویر زیر را ملاحظه و اطلاعاتی که دور آنها کادر قرمز کشیده را با یکدیگر مطابقت دهید.

header سایت (بهتر است آدرس و کد را به header اضافه نمایید):

نقشه صفحه خانگی:

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

فوتر سایت:

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

درج نقشه گوگل در وب سایت

یک نقشه گوگل در وب سایت تعبیه کنید. می توانید این نقشه را در صفحه تماس یا قسمت فوتر قرار دهید. اما صرفا به نقشه ای که آدرس شما در آن درج شده بسنده نکنید. حتما به لیست محلی سرویس گوگل پلاس کسب و کار هم اشاره کنید.

تصویر طرز استفاده بهینه از سئو محلی

نمایش آدرس کسب و کار با استفاده از از تگ Geo

اگر کسب و کار شما محل کاملا مشخص و دقیقی دارد حتما از تگ های Geo بهره بگیرید. با استفاده از این تگ ها می توان اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی کسب و کار به موتورهای جستجو ارائه داد. ابزارهای آنلاین متعددی برای ساخت این تگ ها وجود دارد مثل http://www.geo-tag.de/generator/en.html این تگ ها در تمام صفحات وب سایت درج خواهند شد. تگ های مذکور به موتورهای جستجو محل قرارگیری شما را خواهند گفت و با این کار موجب ارتقا جایگاه در جستجوهای محلی می شوند.

<“meta name=”geo.position” content=”latitude; longitude>

<“meta name=”geo.placename” content=”Place Name>

<“meta name=”geo.region” content=”Country Subdivision Code>

در نهایت ، امیدواریم این مطلب مورد توجه و استفاده شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد.

 

منبع : آپ تم | قالب وردپرس رایگان | قالب وردپرس فروشگاهی

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 رای - میانگین: 3٫00 از 5) | به راستی!! در کانال تلگرامی آپ تم عضو شوید، ( آموزش وردپرس ، تخفیفات و بروز رسانی ها )
Loading...

باکس دانلود

  • کاربران گرامی از ارسال دیدگاه جهت پشتیبانی محصولات ویژه ( خریداری شده) خود داری کنید برای این امر از قسمت پشتیبانی اقدام کنید.
  • لطفا از تایپ فینگلیش پرهیز کنید در غیر این صورت دیدگاه شما برسی نخواهد شد.
  • لطفا هدفتان از ارسال دیدگاه بک لینک نباشد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

    یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد که آپ تم توانسته با رعایت شرایط و قوانین در راستای ارائه خدمات الکترونیکی مجوز های نهاد و ارگان ها ذیصلاح را اخذ نماید تا کاربران با خیالی راحت از خدمات وردپرسی ما استفاده کنند.


    تخفیف 50 درصدی به مناسبت جشن دوسالگی آپ تم ( مدت کاملا محدود عجله کنید ) کد تخفیف: uptheme2 به همراه پشتیبانی و بروزرسانی های بعدی رایگان
    نوروز 96 برشما مبارک » در این ایام تا 15 فروردین ماه تمامی محصولات آپ تم با %60 تخفیف ارائه می شود. کد تخفیف: noroze96 جزئیات بیشتر ...