فهرست مطالب

Determine the price strategy

آموزش تعین استراتژی قیمت در فروشگاه اینترنتی

استراتژی های هوشمندانه قیمت باعث می شود تا میزان وفاداری کاربران و مشتریان به فروشگاه آنلاين شما افزایش یابد شما زمان بسیاری را می گذارید، سعی و تلاش می کنید و همواره در حال کار هستید برای کار خود ارزش و اهمیت قائل می شوید تنها برای اینکه مشتریان را به سمت و سوی فروشگاه خود بکشانید و شاید به راحتی برای بار اول بتوانید تا موارد جلب توجه کاربران را داشته باشید و آنها را به سمت فروشگاه آنلاين خود بکشانید ولی باید تمام سعی شما این باشد که مشتریان خود را از دست ندهید و آنها برای بارهای بعدی نیز به فروشگاه شما برگردند. ما در این مقاله شما را با این استراتژی ها آشنا می سازیم. برای دریافت این مطلب که چه عواملی باعث رشد و موفقیت در کسب و کار آنلاین می شود پیشنهاد می شود تا مقاله ” روش های دریافت بازخورد مناسب از محصولات ” را مطالعه کنید .
نتایج پژوهشی و پژوهش های انجام شده حاکی از این است که عادات خرید در حوزه تجارت الکترونیک نشان می دهد که 32% از افرادی که برای با اول از فروشگاه شما خرید می کنند برای بار دوم نیز وارد سایت شما می شوند و خرید خود در فروشگاه شما انجام می دهند ممکن است در وهله اول این مقدار رضایت بخش نباشد ولی باید شما صبر کنید و سریع ناامید نشوید چرا که مشتریانی که برای بار دوم از فروشگاه آنلاين شما خرید کرده اند تمایل بیشتری دارند تا برای بار سوم نیز از فروشگاه اینترنتی شما خرید داشته باشند و همینطور تا به آخر. تا جایی که نسبت به فروشگاه شما مطمین شده و به آن اعتماد می کنند و خرید های خود را از فروشگاه شما انجام می دهند.
توجه داشته باشید هر چه قدر تعداد دفعات بازگشت مشتری برای خرید از فروشگاه شما بیشتر باشد اشتیاق آنها برای تداوم خرید نیز افزایش و چند برابر خواهد شد.
پس نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که شما تمام سعی و تلاش خود را برای فروشگاه خود انجام دهید تا کاربران خود را برای اولین بار جذب کرده و آنها را به سمت فروشگاه کشانده و ترغیب کنیم تا از این فروشگاه خرید نمایند اگر برای اولین بار موفق شوید شما شانس این را خواهید داشت تا آنها را به مشتریان ثابت و وفادار خود تبدیل کنید.

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تجارت الکترونیک و رشد فروش در فروشگاه ووکامرس رابط کاربری است پیشنهاد می شود قالب های حرفه ای فروشگاهی وردپرس را نگاهی بیاندازید .

سوال مهم این است که چگونه؟

Determine the price strategy

خب شما در اینجا باید ذهنیتی را در ذهن مشتری به وجود بیاورید که به خود بگوید من فقط از فروشگاه… خرید می کنم شما باید همه سعی و تلاش خود را در جهت ایجاد این حس در خریداران خود به وجود آورید.
یکی از راه های که می توانید وفاداری بلند مدت خریداران و کاربران را به وجود آورد استفاده از استراتژی های هوشمندانه ی قیمت گذاری است. شاید فکر کنید که منظور ما از استراتژی ارائه کپن های تخفیف است ولی این تمام کار نیست بلکه برای مشتریان ثابت و پیوسته خود پاداش و تخفیف های مناسب در نظر بگیرید به طوری که فروشگاه های دارای چنین امکاناتی نباشد.
در اینجا با هم چند استراتژی مهم و هوشمندانه را که مشتری را به خرید ترغیب کند را بررسی می کنیم.
1_ بعد از انجام خرید به آنها قول هدیه دهید: شاید تا به امروز استراتژی های زیادی را از جمله تخفیف و… را شنیده باشید و شاید این موردها برای کوتاه مدت مناسب باشد مثلا تخفیف فقط برای بار اول باشد خب زمانی که کاربر برای بار دوم و سوم تصمیم به خرید دارد ولی تخفیفی را نمی بیند نا امید و مایوس می شود پس بهتر است به جای پیشنهاد تخفیف 5درصدی برای بار اول یک کد تخفیف 10 درصدی برای سفارش بعدی مشتری ارائه دهید و پیشنهاد ما به شما این مورد است چرا که باعث خواهد شد مشتری برای بار دوم به فروشگاه شما برگردد و همچنین این مورد تنها محدود به مشتریان جدید نیست بلکه شامل تمام خریداران خواهد شد این بسیار عالی می باشد به مشتری خود این اشتیاق را بدهید تا آنها نیز به شما وفادار بمانند لذت لحظه ای و آنی ممکن است خوب باشد اما دوام ندارد و مشتری بخوبی این را متوجه می شود اگر مایلید این استراتژی را در ووکامرس امتحان کنید از کپن های هوشمند برای ساخت کد تخفیف استفاده کنید و بعدش با mailchimp برای مشتریان ایمیل های هدفمند بفرستید و بعد از آنکه خرید مشتری تمام شد کد تخفیف مخصوص به خودش را برای او ارسال کنید .
با تشکر از همراهی شما امیدوارم این پست برای شما مفید واقع شود.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس شرکتی

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!