جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

کیفیت بازاریابی اینترنتی با Google adwords

کیفیت بازاریابی اینترنتی با Google adwords

امروزه در بازار اینترنتی بیش از 85 درصد از از مشتریان با جستجوی آنلاين به نتایج مورد نظر خود دست پیدا می کنند چنین کاربرانی به بازار اشراف کامل دارند و اصولا اکثر خرید های خود را از این طریق انجام می دهند پس تمام وب سایت ها در این قسمت باید دقت خود را بر روی کیفیت بازاریابی اینترنتی در وب سایت ها قرار دهند.
کیفیت بازاریابی اینترنتی در سایت
شما برای انجام این کار به یک استراتژی بازاریابی آنلاين موثری نیاز دارید تا بتوانید کیفیت بازاریابی اینترنتی را در سایت مورد بررسی قرار دهید. Seo یا بهینه سازی پایه این استراتژی که اساس آن جستجوی وب سایت می باشد ولی باید بگوییم متاسفانه بسیاری از شرکت ها نسبت به آن بی اهمیت بود و به همین خاطر از گردونه فعالیت خارج می شوند.
به طور مثال جستجوگری همون Google adwords وجود دارد که برای بسیاری غیر ضروری و گران به نظر می آید.
شما همواره باید به یاد داشته باشید که برای عموم بازاریابی می کنید پس این یک زرنگی است تا از قبل جستجوی آنلاين را برای اکثریت فرآیند های انتخابی به کار برد.
ساختن adwords قسمتی از کیفیت بازاریابی اینترنتی در سایت شما است که می تواند موجب برتری شما نسبت به سایر رقبا شود.
به 4 روشی که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم دقت کنید چرا که adwords در آنها می تواند مزیت رقابتی شما را بهبود ببخشد.

1_ قابلیت اندازه گیری

باید بدانید که adwords بالاترین قابلیت اندازه گیری را با اطلاعات و زمان واقعی دارد چرا که گزینه ها و ابزار های آن به شما این امکان را می دهد که حتی کوچکترین اطلاعات عملیات تبلیغاتی را بررسی کنید و همچنین می توانید به راحتی قم بررسی وسیعی از نتایج، تجربیات، کلیک ها، تغییرات و فروش آیتم ها داشته باشید و همین مورد باعث خواهد شد که شما شاخص هایی همچون هزینه های هر تغییر و تبدیل و برگشت سرمایه گذاری را ردیابی کنید.
حتی شما می توانید ببینید که چه زمان هایی از روز مشتریان با شما تماس گرفته و به جستجو محصول یا خدمات شما می پردازد.
توجه داشته باشید با برخوردداری از دیدگاه ها در سایت می توانید در عملیات کیفیت بازاریابی اینترنتی در سایت به طور سریع تغییراتی را ایجاد کرده و دیگر لزومی ندارد ماه ها صبر کنید تا نتیجه را مشاهده فرمایید.

2_ هدفمند بودن

در بازاریابی چیزی که از همه مهم تر است جذب مشتری است در واقع بازاریابی را به خاطر جذب مخاطب انجام می دهیم شما در adwords می توانید تبلیغات ملی و یا جهانی خود را اجرا کنید و حتی می توان محدوده جغرافیایی هدف در یک شعاعی از محل تعیین شده را برای جستجوی اشخاص جهت تبلیغ محصول خود به کار بگیرید. بطور مثال اگر مشتریان اولیه شما از طریق موبایل به شما دسترسی پیدا کرده اند شما می توانید جستجوهای این دسته از مردم را بر روی موبایل متمرکز کنید چرا که adwords به راحتی به شما این امکان را می دهد که مشتریان هدف را براساس جمعیت شناسی و منافع شخصی خود انتخاب کنند.

3_ انعطاف پذیری

شما با استفاده از Google adwords می توانید نمونه هایی از عملیات به هفت روش مختلف تبلیغاتی با مزیت های خاص به شما ارائه دهد.
تبلیغات متنی به راحتی انجام می شود و از طریق جستجوی گوگل به دست مشتری می رسد.
افزودنی های تبلیغاتی ممکن است به منظور دادن اطلاعات بیشتر به خریداران، درباره خدمات یا محصولات شما ارائه شود.
تبلیغات تصویری از محصول شما یک روش بصری است که در سایت شما با همکاری گوگل ارائه می شود
نرم افزار های تبلیغاتی که برای دانلود برنامه و مشارکت کاربر طراحی می شوند
تبلیغات ویدئویی، ارتباط با مشتریان را بهتر کرده و با تجربه بیشتری برقرار می شود
تبلیغات خرید، اطلاعات مربوط به محصولات را قبل از اینکه برای خرید روی آن کلیک کنند به مشتریان می دهد.
تماس فعال تبلیغاتی با مردم، آنها را به ارتباط با کسب و کار شما هدایت کرده چرا که این کار توسط مردم انجام می شود.
موارد گفته شده بالا نمونه های تبلیغاتی، در فعالیت های مختلف را متناسب با نیاز های کسب و کار و طرح کیفیت بازاریابی اینترنتی در سایت به کار می روند تا با ارائه تبلیغات جذاب به مخاطبان بیشتری را برای رسیدن به هدف خود جذب کنند.

4_ هزینه و مقیاس پذیری

تبلیغات سنتی توسط adwords دارای هزینه ها و مقیاس پذیری های متفاوتی است.
این حقیقت وجود دارد که خرده فروشان ده ها میلیون دلار در عملیات های adwords هزینه می کنند. شما زمانی که استراتژی پیشنهاد قیمت را در اختیار داشته باشید می توانید قیمت خود را مشخص کنید. هر فرد تبلیغ کننده با استفاده از Google adwords می تواند هزینه هر کلیک را تعیین نماید چرا که این مورد رمانی که ترافیک سایت شما زیاد می شود بسیار سودمند خواهد بود.
اگر تمرکز یک تبلیغ کننده بر روی تغییر و تبدیل و فروش ها باشد از آن پس هزینه اکتساب هر مشتری می تواند بهترین روش قیمت گذاری باشد همچنین هزینه های adwords قابل سنجش است تنها کافی است یکی از عملیات های شما با نرخ بالا رشد کند در چنین زمانی شما می توانید بودجه روزانه خود به افزایش دهید.

مزیت های بازاریابی

زمانی که طرح کیفیت بازاریابی اینترنتی در سایت را بررسی می کنید بهتر است به adwords توجه کنید ارائه سریع معیارها و دید گاه ها، هزینه ها، تبلیغات، هدف گذاری دقیق از مواردی است که باید بررسی شود و همین ها می تواند رتبه شما را نسبت به رقبا افزایش دهد.

افزونه Google adwords برای وردپرس

شما با کمک woocommerce adwords conversion tracking می توانید وردپرس خود را به سایت اصلی متصل کنید و سفارشات مشتریان در فروشگاه و خرید آنها را به صورت کامل از طریق Google adwords مشاهده فرمایید.

با تشکر از همراهی شما – شادباشید

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس

 

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!