بررسی تاثیر کیفیت در تصاویر ووکامرس

high-quality-images-on-woocommerce
فهرست مطالب
تصاویر همیشه حرفی برای گفتن دارند آن هم به چه اندازه ای که فکرش را هم نمیشود کرد حتی در کسب و کار های آنلاین که چه بسی بیشتر سخن ها از طریق همین تصاویر در فضای مجازی رد و بدل می شود به طوری که تصویر برداری حرفه ای در فروشگاه های اینترنتی امری حیاتی و ضروری است ، زیرا که باید با تمام جهان در تعامل باشند و این از طریق نوشته امکانپذیر نیست و یا در صورت امکان کاری بسیار دشوار است ، همین امر باعث شده تا مدیران و کارآفرینان شرکت های اینترنتی و الکترونیکی قادر باشند تا با مشتریان خود حتی در قاره های دور تعامل کنند و محصولات و خدمات خود را انتشار دهند اما این چه طور به تجارت آنلاین آنها جامعه موفقیت می پوشاند ؟

طبق گزارش های جهانی topo یکی از موارد مهم در بازاریابی محصولات در فروشگاه های اینترنتی از جمله ووکامرس تصاویر با کیفیت بالا استفاده شد در معرفی محصولات هستند ، به طروی که مشتریان روی محصولات و خدمات شما تمرکز بیشتر و دقت بالاتری دارند این امر باعث موشکافی و بررسی دقیق تر و از تردید آنها می کاهد ، مشخصا زمانی که چیزی برای شخصی ملموس و دیدنی باشد اثر مثبت تری خواهد گذاشت و آن شخص را موجاب به خرید خواهد کرد.

فهم و درک مشتری از اجزای یک محصول همانطور که به یک تغییر و یا پیشرفت محصول بستگی دارد به تصاویر با کیفیت نیز بستگی دارد و مسلاما نقش حیاتی ایفا خواهد کرد.

تصاویر با کیفیت بالا در ووکامرس

تاثیر تصاویر با کیفیت و بی کیفیت بر روی فروش فروشگاه شما چگونه است ؟

برای معرفی محصول شما یکی از بهترین مدل های قابل لمس و دیدنی تصاویر هستند ، با استفاده از عکس ها می توانید مفهوم بیشتری را انتقال دهید به این ترتیب در انتقال مفاهیم به کاربران خود موفق تر خواهید بود زیرا که در تصاویر مهم نیست شما با چه زبانی سخن می گویید . با این تفاسیر کیفیت تصویر یک امر مهم و حیاتی تلقی می شود به طوری که مستقیما در خرید یا عدم خرید مشتری در محصول کمک می کند به عبارت دیگر ، تصاویر در ووکامرس هر چه در کیفیت آن دقیق و وسواس نشان بدهید اثر بخشی بیشتری را خواهد داشت . ما برای شما روش هایی را معرفی می کنیم که میتواند بر روی فروش فروشگاه شما تاثیر شایانی بگذارد .

۱-تصاویر با کیفیت بالا باعث اعتماد و اطمینان مشتری می شوند.

کیفیت تصاویر در ووکامرس مهم است به طوری که باعث غلبه بر موانع حسی و احساسی در کاربران می شود . طبق الگو های بدست آمده از عملیات تجارت الکترونیکی یک عکس با کیفت باعث خرید سه باره یک مشتری خواهد شد و به احتمال زیاد این به مشتری کمک خواهد کرد تا غلبه ای خوب بر موانع حسی و احساسی ایجاد شده در حین خرید آنلاین محصولات داشته باشد.

درد واقع بینانه و نزدیک در گرو نمونه تصویر با کیفیت از محصول است به طوری که اگر این امکان فراهم شود این دید به خوبه به مشتری داده می شود و او را در تصمیم گیری کمک می کند . در اکثر مواقع بیشترین فروش ها برای محصولاتی هستند که تصاویر با کیفیتی در آن ها استفاده شده است .

 

۲- دقت بالای رنگ، نرخ برگشت محصول را کاهش می دهد.

تصاویری که با دقت رنگ پایین برای محصولات انتخاب شده اند در اکثر موارد باعث برگشت محصول شده است ، عکس های با کیفیت تنها مواردی هستند که بر تصمیم گیری مشتریان تاثیر گذارند شما باید دقت کنید که محصولتان از تصاویر با کیفیت بالا و دقت رنگ خوبی برخوردار باشد تا برگشت کالا را کاهش و درآمد را افزایش دهید.

این نکته که مشتری بتواند رنگ کالای سفارشی خود را در تصویر ببیند حائز اهمیت است یعنی دقت رنگ انتخاب شده در تصویر باید به گونه ای باشد که با اصل رنگ در کالا تفاوتی نداشته باشد و هنگام خرید و تحویل کالا مشتری از انتخاب خود پشیمان نشود همین امر باعث کاهش نرخ برگشت محصول در فروشگاه ووکامرس می شود.

۳- نمای نزدیک تصویر محصول به مشتری اجازه می دهد که به تجزیه و تحلیل محصول بپردازد.

همه افراد مایل هستند تا قبل از اینکه محصولی را خریداری کنند و برای آن هزینه ای کنند . محصول را مورد بازبینی کلی قرار دهند به طوری که تصویر با کیفیت بالا به این شیوه میتواند موثر باشد زیرا هنگام زوم بر روی تصویر با کیفیت ، عکس شطرنجی نمی شود و مشتری می تواند محصول را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد و همین امر مشتری را به محصول واقعی نزدیک تر خواهد کرد .

وسواس در انتخاب تصویر و استراتژیک بودن انتخاب تصاویر فروشگاه شما باعث افزایش رشد در فروش خواهد شد ، بدین معنی که مطالعات نشان می دهد عکس های با کیفیت بالا یک عامل اجتماعی موثر بر ایجاد علاقه در مشتریان و بازدیدکنندگان می باشد و صد در صد دارای تاثیر بسزایی در ایجاد حس نزدیکی و ملموس بودن محصول برای مشتری را دارد.

زمانی که از تصاویر با کیفیت بالا در ووکامرس استفاده می کنید و آن محصول را می فروشید ، علاقه مشتری را در هنگام بازدید از سایت به وضوح می توانید مشاهده کنید و خواهید دید که چگونه خرید های بعدی اتفاق می افتند در واقع شما محصول را در عمل نشان می دهید و جواب سوالات مشتری را قبل زا خرید داده اید و یقینن مشتری هم ماشه خرید را کشیده است ! علاوه بر این ها کیفیت در تصاویر انتخاب شده برای فروشگاه ووکامرس به طور قطع علاقه مشتریان را بیشتر برای خرید جذب خواهد کرد.

 

پارامترهای کیفی برای یک تصویر خوب

با توجه به موارد بالا دریافتیم که یک تصویر با کیفیت خوب در خرید و روند رشد فروش محصولاتمان در ووکامرس موثر است حالا سوال اینجاست که ما چگونه میتوانیم تصاویر با کیفیت را تولید کنیم به گونه ای که اطمینان پیدا کنیم که تصویر حاصله به بهترین نحو محصول ما را معرفی می کند در ادامه با ما همراه باشید تا مواردی را بررسی کنیم برای گرفتن عکس با کیفیت مطلوب یک محصول :

دوربین : قطعا دوربین و عامل سخت افزاری یکی از مهم ترین موارد در عکاسی می باشد . زیرا که بدون یک دوربین خوب نمیتوان عکس با کیفیتی گرفت هر چند این تصور کاملا غلط است که برای رفتن تصویر با کیفیت باید دوربینی گرانقیمت داشت زیرا علاوه بر اینکه عامل دوربین مهم است نحوه استفاده و گرفتن عکس مناسب از محصول به طوری که بهترین نمایش را از ویژگی های محصول و بازبینی مناسبی برای مشتریان داشته باشد مهم تر از خود دوربین است در واقع شما برای هر دوربینی باید بدانید که چه طور عکاسی کنید.

روشنایی: روشنایی و میزان نور در عکاسی نقش بزرگی را ایفا می کند زیرا اصلی ترین عامل کیفیت یک عکس روشنایی آن و نحوه تنظیم نور بر روی المان مورد عکاسی است ، بهتر است برای کیفیت بالا عکس های محصولات از شرایط نور طبیعی تر استفاده شود و یک نور خوب داشته باشید .

ویرایشگر عکس: قبل از آپلود تصویر درون وب سایت بهتر است شما آن را مورد بررسی قرار دهید و ایرادات احتمالی از نظر میزان شفافیت و مقدار رنگ بررسی کنید نه به طور کامل تصویر را مورد ویرایش قرار دهید تا از واقعیتی که دارد خارج شود اینگونه ما تمام اصول را زیر پا گذاشته و دیگر خواندن و رعایت نکات این مقاله فایده ای نخواهد داشت .

عکس های با کیفیت عالی از زوایای متفاوت

زمانی که شما رد حال استفاده از تصاویر با کیفیت بالا برای محصولاتتان هستید این را در نظر بگیرید که نباید صرفا یک عکس تنها را به کاربران نمایش دهید زیرا مشتریان میخواند تا محصول را از زاویه های مختلف مورد بررسی قرار دهند و هدف اصلی الصاق تصویر به محصولات همین می باشد تا کاربر بتواند تمام زوایای محصول را مورد بررسی قرار دهد و از نزدیک قبل از خرید با آن آشنا شود . این مورد برای محصولاتی مانند لباس ها و ابزارات مکانیکی ضرورت بیشتری دارد.

زوایای مختلفی از محصول را به نمایش بگذارید بالا و پایین ، جلو و عقب ، چپ و راست که مشتریان اجازه پیدا کنند تا بهتر محصول را تجزیه و تحلیل کنند.

بهینه کردن تصاویر برای موتورهای جستجو یک کلید است.

بهینه سازی نه تنها برای محتوای نوشتاری است بلکه تصاویر نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند اینکه هر تصویر باید دارای شاخصه هایی مانند ویژگی عنوان و توضیحات باشد و یا یک نام نمایشی برای زمان عدم بارگذاری صحیح را کنار میگذاریم یکی دیگر از اصلی ترین موارد بهینه سازی تصاویر کیفیت آن است زیرا زمانی که در جستجوی گوگل عکس محصول شما نمایش داده می شود مهمترین شاخصه برای اینکه کاربران بر روی تصاویر شما کلیک کنند نه دیگران کیفیت و نزدیکی به محصول واقعی می باشد. یک افزونه مناسب برای بررسی میزان کیفیت و سئو تصاویر افزونه yoast seo می باشد که به شما پیشنهاد می شود.

کاربرد عکاسی با کیفیت محصول در افزایش فروش موثر است.

تصاویر همانطور که در این مقاله عنوان شد اهمیت بسیار بالایی در تجارت الکترونیک و کارآفرینی در زمینه تجارت الکترونیکی دارد به طوری که موثر در تصمیم خریدار از اینکه محصولی را بخرد یا خیر می باشد یعنی کاربران قبل از خرید مایلند تا محصول را از زوایای مختلف و با المان های متفاوتی بسنجند تا از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشیند عوامل مختلفی در این امر تاثیر گذار می باشد که برایتان توضیح داده شد. شما با رعایت این موارد ساده می توانید رشد چشم گیری در فروش خود شاهد باشید.

با تشکر از همراهی شما – شاد باشید.

 

منبع: آپ تم  مرجع: آموزش وردپرس | قالب وردپرس وبلاگی

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
Picture of پارسا مجیدی
پارسا مجیدی
یادگیری کسب درآمد از اینترنت آسان است ولی رسیدن به آن سخت !
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!