جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

سئو وردپرس

سئو وردپرس در سال 96

سئو امروزه روز جایگاه خاص و ویژه خود را دارد به گونه ای بعد از طراحی سایت نوبت به سئو و بهینه سازی  آن می رسد چرا که ما تلاش های خود را برای طراحی سایت کرده ایم و حال باید تلاش های خود را در معرض دید همه کاربران قرار دهد و آنها را به سمت و سوی سایت خود بکشانیم تا در انتها بتوانیم به هدف خود برسیم . شما اگر وبلاگ های صنعتی و بزرگی و همچنین انجمن هایی را که در زمینه سئو فعالیت دارند ، را دیده باشید و بررسی کرده باشید متوجه تغییراتی در فضای کاری آنها خواهید شد و به راحتی تفاوت و پیچیدگی های ایجاد شده در سال جدید را مشاهده می کنید. با تلاش و کوشش فراوان و تحمل سختی ها امروزه شاهد پیشرفت سئو وردپرس هستیم فقط کافی است شما مواردی را که در سئو مهم و کارساز است را آموخته و از آنها درست استفاده کنید تا بتوانید نتایج خوب و موفقی را کسب کنید .

پیروزی سئوی وردپرس

در گذشته پیروزی سئو به معنی تبادل لینک ها در وب سایت ها بود ولی امروزه همه چیز در این زمینه تغییر کرده است البته باید بگوییم وب سایت های بسیاری از روش تبادل لینک ها استفاده می کنند ولی این روش در ابتدا شاید پاسخگو باشد ولی امروزه دیگر به آن گونه نیست و شاید بسیاری از آنها تصمیم گرفتند روش های بهتر و جدیدی را امتحان کنند .

بسیاری از صاحبان وب سایت ها و بازاریاب های انلاین امیدوارند با سئو بتوانند برنده این میدان باشند و از رقبای خود پیشی بگیرند ولی باید بگوییم آنها برای موفقیت باید بهتر و بیشتر بر روی تاکتیک های سئو تمرکز و یا هزینه کنند چرا که همه چیز در سال 1396 تغییر کرده است و تنها برخی از اجزای اصلی در سئو وردپرس می باشد که تغییر نکرده است و آن هم ارتباط و اقتدار و پشتکار می باشد . چیزی که دارای اهمیت است این موضوع می باشد که گوگل بر روی عواملی که تغییر پذیر هستند تمرکز کرده و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد .

تفاوت سئو در سال 1396

۱- اهمیت اندازه مقاله

زمان کوتاه و با ارزش است پس باید از آن به درستی استفاده کرد و قدر دانست . اولین قدم ، بهتر است از عناوین لذت بخش و جذاب استفاده کنیم سپس باید تمرکز خود را بر روی اندازه و تعداد کلمات مقاله خود بگذارید چرا که مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که مقالات طولانی تر بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ لغت مؤثر تر از مقالات کوتاه تر می باشد . بعد از انجام این کارها شما باید علاقه مخاطبان خود را بسنجید و نظرات آنها را بررسی کنید تا بفهمید کاربران شما از چه ساختاری از مقالات ، بیشتر لذت می برند و همان را در مقالات خود به کار ببرید تا کاربران خود را از دست ندهید .  عناوین، زیرعناوین، تصاویر و نکات بزرگ و بولد شده را در محتواهای خود ایجاد کنید تا راحت تر مورد اسکن و دید مخاطبان قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که برخی ها معتقدند که شرایط با چند سال گذشته فرق کرده است. اعتقاد بر این می باشد که مقالات با ۳۰۰ لغت در صفحه مطلوب هستند و عاملی بر پیروزی سئوی وردپرس به شمار می روند. 

۲- کلمات کلیدی کمتر

کلمات کلیدی دارای اهمیت می باشد ولی نه به تعداد زیاد در یک محتوا ، بلکه در حد تعادل و تا حد بسیاری کم باید باشد . شما لازم نیست کلمات کلیدی را در عناوین یا محتوا به کار برد، تا بتوان موقعیت خوب و مناسبی را در رنکینگ به دست آورد . این موضوع شاید تا حدودی به شما کمک کند ولی موتورهای جستجو خیلی بهتر به معانی جملات پی می برند و نتیجه گیری می کنند. در یک هیئت کارشناسی مدیر توسعه مخاطب در “MOZ” گفت،  گوگل تفسیر بهتری درباره مفاهیم ارائه شده می دهد. به طور مثال شما می خواهید رنکینگی برای یک کلمه خاص داشته باشید پس لزومی ندارد شما آن کلمه را بیشتر از حد تکرار کنید بلکه باید 3 یا 4 بار آن را گفته و سپس در مورد چیز های دیگر که به کلمه شما مربوط است صحیت کنید و مطمئو باشید گوگل و موتورهای جستجو این مورد را به خوبی می فهمد و همین موضوع عاملی بر پیروزی سئوی وردپرس می باشد. 

۳- تجربه کاربر قابل اندازه گیری است

هدف شما به عنوان یک بازاریاب برای شروع ، محتوا و متون سایت باید باشد و تمام سعی خود را بکنید بهترین و کامل ترین متون ها را در سایت خود قرار دهید چرا که این متن ها هستند که شما را به هدفتان نزدیک می کند . گوگل حدود 500 تغییر الگوریتمی در یال ایجاد می کند و هر تغییری در بهبود تجربه کاربر در جستجوگر، متمرکز می شود. در گذشته در باره کلیک بسیار صحبت می شد . کلیک به این معنی و موضوع و مفهوم می باشد که موتور های جستجو بررسی میکنند و میبینند که چگونه مردم با وب سایت شما تعامل و ارتباط برقرار می کنند و آیا بعد از وارد شدن به سایت شما و رسیدن به هدف و نتیجه مورد نظر ، باز هم به سایت شما بر می گردنند این به این دلیل است که گوگل تشخیص می دهد که شما در سایت خود نیاز کاربر را برطرف کرده اید یا خیر ؟ پس نه تنها شما باید کلیک را بدست آورید بلکه شما باید نیت کاربر را هم برآورده کنید.

۴- ایجاد ارتباط دوستانه از طریق  موبایل

در بین تمام نوآوری ها و تکنولوژی ها مدرن ، موبایل ها ، یکی از بهترین نقش ها را در تغییر داشته است . موبایل ها در بین عموم مردم جایگاه خود را پیدا کرده اند و تقریبا تمام مردم دارای گوشی های هوشمند هستند به گونه ای که سعی می کنند بسیاری از نیاز جستجوی خود را در اینترنت ، از طریق موبایل انجام می دهند با این موضوع همه وب سایت ها باید تجربه کاربری خود را به بازدید کنندگان موبایل منتقل کنند.گوگل از صفحات پرسرعت و واکنش گرا پشتیبانی می کند و در واقع وب سایت هایی را که برای موبایل نیز طراحی شده اند را رتبه بالاتر و بهتری را میدهد و در واقع سایت هایی در این عرصه رقابت برنده هستند که تجربه وب سایت شان را برای بازدید کنندگان موبایل بهبود ببخشند و جریمه برای سایت هایی است که این کار را انجام نمی دهند .صفحات AMP یک نوع خاصی از وب موبایل هستند که روی نوع جدید HTML اجرا می شوند و می توانند در هرجایی ۱۵ تا ۸۵% سریعتر از نوع صفحات غیر AMP، بارگیری کنند . مسلما این موضوع بر پیروزی سئوی وردپرس موثر است.

۵- هر آنچه برای کسب و کارتان مفید است بررسی کنید

بررسی و اندازه گیری یکی از تاکتیک های مهم در بازاریابی است پس شما با بررسی و چک کردن گزینه هایی که برای سایت تان مفید است می توانید در زمینه بازاریابی دیجیتال موفق باشید . معیارهایی که برای جستجو وجود دارند متنوع می باشند و برای هر روش بازاریابی معیار جداگانه ای در دسترس می باشد گوگل همیشه با گوگل آنالیتیکس، نوآوری و بررسی خود را انجام می دهد . جستجوی حاصل از داده های فراوان، مسئولیت پاسخگویی به فرمت های تبلیغاتی را بیشتر می کند. در هرحال این داده های زیاد در آنالیز، سستی و کندی ایجاد می نماید. از این داده های زیاد بپرهیزید و ۴ تا ۵ معیار در نظر بگیرید که نیاز به بهبود دارند.

با تشکر از همراهی شما – شاد باشید
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!