جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

بهترین قالب های وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ

با پیشرفت تکنولوژی تمامی مردم رفته رفته به سمت خرید آنلاین تمایل پیدا کرده‌اند و ترجیح می‌دهند که در منزل مانده و با چند کلیک، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. فروش آنلاین در حوزه تجهیزات الکترونیک نیز پیشرفت بسیاری داشته و افراد مختلفی در پی راه‌اندازی یک فروشگاه برای فروش لپ تاپ و دیگر محصولات الکترونیک به صورت آنلاین هستند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، استفاده از وردپرس است. وردپرس دارای تعداد زیادی قالب‌ با موضوعات مختلف است، انتخاب قالب فروش لپ تاپ وردپرس کار چالش بر انگیزی است. در این میان قالب‌های مختلفی وجود دارد و موجب می‌شود که انتخاب بهترین تم وردپرس فروشگاه لپ تاپ کار سختی باشد. از این رو در ادامه ویژگی‌ها و معیارهای بهترین قالب وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ معرفی شده است.

معرفی قالب فروشگاهی وردپرس

اگر فکر می‌کنید که برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، نیازمند آشنایی با اصول برنامه‌نویسی برای طراحی سایت هستید، سخت در اشتباه‌اید! قالب‌های وردپرس مشکل را حل کرده و این امکان را به وجود آورده‌اند تا هرکسی به آسانی وبسایت خود را راه‌اندازی کند. پس در اولین گام برای ایجاد یک وبسایت فروش لپ تاپ، باید در پی قالب وردپرس باشید.

معیارهای انتخاب بهترین تم وردپرس فروشگاه لپ تاپ

اگر به دنبال قالب فروش لپ تاپ وردپرس در اینترنت بگردید، با تنوع و تعداد بی‌شماری از قالب‌ها روبه‌رو می‌شوید. این تنوع شما را سردرگم می‌کند و این سوال پیش می‌آید که کدام قالب پاسخ‌گو نیاز شما خواهد بود؟ آشنایی با معیارهای بهترین قالب وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. این معیار ها عبارتند از:

سرعت بالای بارگذاری

یکی از نکات مهم در انتخاب قالب‌های وردپرس، سبک بودن و سرعت لود بالا است. در ابتدا باید بدانید که اگر سرعت لود کم باشد، بازدیدکنندگان سایت را از دست می‌دهید. در واقع کاربر ترجیح می‌دهد تا به جای صرف کردن زمان خود در وبسایت شما، از آن خارج شده و به سایت دیگری مراجعه کند؛ احتمالا خود شما نیز به عنوان کاربر، این تجربه را دارید!

ظاهر زیبا و جذاب

شما پس از ورود به یک سایت اینترنتی، اولین چیزی که مشاهده می‌کنید، چیست؟ بدون شک ظاهر، رنگ‌ها و طراحی سایت! سایت‌های پربازدید ظاهر زیبایی دارند، به گونه‌ای که کاربر را جذب کرده و او را به ماندن در سایت ترغیب می‌کنند. زیبایی طراحی سایت نه تنها در صفحه اصلی سایت، بلکه در تمامی بخش‌ها باید دیده شود. یک ظاهر حرفه‌ای و کاربرپسند می‌تواند وجه تمایز شما با دیگر رقبا باشد.

امنیت بالا

یکی از نکات مهمی که در زمان انتخاب بهترین تم وردپرس فروشگاه لپ تاپ باید مدنظر قرار دهید، امنیت آن قالب است. در فضای وب احتمال حمله به وسیله بدافزارها و هکرها زیاد بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا بتوان امنیت سایت را مهم‌ترین ویژگی آن معرفی کرد. اگر قالب وردپرس شما، فاقد سطح امنیتی قابل قبولی باشد، با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده و در پی هر مشکل، ممکن است سایت از دسترس خارج شود.

سازگاری با افزونه‌ها

یک قالب وردپرس مناسب برای استفاده در یک فروشگاه اینترنتی، باید امکان سازگاری با افزونه‌های مختلف را داشته باشد. در واقع قالب مورد استفاده شما باید با افزونه‌هایی همچون دکان، ووکامرس، کیف پول، افزونه‌های پرداخت و غیره سازگار باشد تا در صورت نیاز بتوان از آن‌ها استفاده کرد. پس در زمان انتخاب قالب، به این ویژگی نیز توجه کنید.

سازگاری با مرورگرها

کابران برای بازدید سایت‌های اینترنتی از مرورگرهای مختلفی در لپتاپ و تلفن همراه استفاده می‌کنند. از جمله این مرورگرها می‌توان به فایرفاکس، کروم، اپرا، سامسونگ اینترنت در تلفن‌های هوشمند سامسونگ، سافاری برای اپل و غیره اشاره کرد. توجه داشته باشد که قالب شما باید با مرورگرهای مختلف سازگار بوده و در زمان استفاده در یک مرورگر خاص دچار مشکل نشود. این ویژگی در جذب کاربران و افزایش بازدید سایت اهمیت زیادی دارد.

راه‌اندازی و استفاده راحت

ممکن است شما به عنوان فردی که قصد استفاده از یک قالب وردپرس برای فروشگاه خود را دارد، فاقد دانش و مهارت تخصصی در این حوزه باشید. برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این زمینه، قالب وردپرسی را انتخاب کنید که به آسانی قابل استفاده و راه‌اندازی باشد.

واکنش‌گرا (ریسپانسیو)

همانطور که می‌دانید کاربران از دستگاه‌ها و وسایل مختلفی برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها شامل لپتاپ، تبلت، تلفن هوشمند و غیره است. یک قالب وردپرس مناسب باید دارای طراحی واکنش‌گرا باشد تا در تمام دستگاه‌ها به درستی اجرا شده و دچار مشکل نشود.

کدنویسی بهینه

یک قالب وردپرس مناسب برای فروشگاه شما، باید کدنویسی خوبی داشته باشد تا در استفاده از آن با مشکلات بعدی مواجه نشوید. البته بررسی کدنویسی یک قالب نیازمند دانش ویژه‌ای است و در این زمینه می‌توان نظر یک متخصص را جویا شد. در روش راحت‌تر برای اطلاع از ویژگی‌های کدنویسی یک قالب، می‌توانید به نظرات کاربرانی که از آن قالب استفاده کرده‌اند، مراجعه کنید. البته اگر به سایت های بزرگ فروش لپ تاپ نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها از کد نویسی اختصاصی استفاده می‌کنند ولی برای شروع می‌توانید با همین قالب ها پیش بروید.

معرفی چند نمونه قالب وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ

حال که با ویژگی‌های مهم درباره قالب وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ آشنا شدید، بهتر است تا چند نمونه مناسب را نیز بشناسید تا راهنمای شما در زمان انتخاب قالب فروش لپ تاپ وردپرس باشد.

۱. قالب وودمارت (woodmart)

وودمارت را می‌توان یکی از بهترین قالب‌ها برای ساخت انواع فروشگاه‌های اینترنتی دانست. با استفاده از وودمارت می‌توان بدون کدنویسی، گرافیک قالب را تغییر داد. از جمله ویژگی‌های قالب وودمارت می‌توان به تنوع دمو فوق‌العاده، سرعت بالا، سئو فرندلی، امکان مقایسه محصولات، لیست علاقه‌مندی، کاملا ریسپانسیو و… اشاره کرد.

۲. قالب فلت سام (flatsome)

در تم فارست، قالب فلت سام یکی از بهترین‌ها بوده که یک قالب چند منظوره است. آنچه موجب محبوبیت این قالب می‌شود، ویژگی‌های متنوع آن همچون قابلیت ایجکس، بهینه از نظر سئو، سازگاری با ووکامرس، امکان سفارشی‌سازی و… است. تنظیمات فوق‌العاده این قالب وردپرس موجب می‌شود تا مخاطب بدون حتی یک خط کدنویسی، هدف خود از طراحی سایت را اجرایی کند.

۳. قالب سیگما پلاس

سیگماپلاس از جمله قالب‌های ایرانی وردپرس بوده که همپای قالب‌های خارجی طراحی شده است. این قالب ویژگی‌های متنوعی همچون نمایش سریع محصولات، صفحه ورود و عضویت ایجکس، ۲ دمو سایت فروشگاهی، امکان شخصی‌سازی هدر و فوتر برای هر برگه، سرعت بالا و… را ارائه می‌کند. از قالب سیگماپلاس می‌توان برای طراحی سایت‌های فروش محصولات فیزیکی، آموزشی و دانلودی استفاده کرد.

۴. قالب اقیانوس وردپرس (OceanWP)

قالب OceanWP یکی از محبوب‌ترین قالب‌های شناخته شده در دنیا است که می‌توان از آن به عنوان بهترین قالب وردپرس برای فروشگاه لپ تاپ استفاده کرد. از این قالب برای فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا دارای ویژگی‌های متعددی همچون سبد خرید پاپ آپ ایجکسی، قابلیت تنظیم هدر موبایل، قابلیت سفارشی‌سازی و.. است.

انتخاب قالب وردپرس و ورود به بازار فروش اینترنتی!

در این روش دیگر نیازی به مکان فیزیکی برای تاسیس فروشگاه خود ندارید و می‌توانید برند خود را به راحتی ایجاد کنید. استفاده از وبسایت‌های فروشگاهی موجب شده تا امکان خدمات‌دهی شبانه‌روزی فراهم شود و افراد بتوانند کسب و کار خود را به راحتی توسعه دهند. سعی کردیم در این مطلب برای انتخاب بهترین قالب وردپرس فروشگاه لپ تاپ شما را یاری کنیک.

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!