جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

خرید قالب آموزشی وردپرس

راهنمای خرید قالب آموزشی وردپرس در ژاکت

این روزها بسیاری از مربیان و مدرسین برای ارائه دوره‌های آموزشی خود به سراغ وب‌سایت‌های آموزشی می‌روند، زیرا از این طریق می‌توانند با صرف زمان کمتر و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر، یک پلتفرم آموزشی حرفه‌ای راه‌اندازی کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد یک وب‌سایت آموزشی، استفاده از قالب آموزشی وردپرس است.

این قالب‌ها تاثیر مستقیمی بر روی تجربه کاربری، سرعت راه‌اندازی وب‌سایت و عملکرد کلی آن دارند. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید به بهترین شکل دوره‌های آموزشی خود را معرفی کنید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب قالب مناسب برای سایت آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضرورت داشتن سایت آموزشی برای مدرسین

در دنیایی که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است، داشتن سایت آموزشی برای مدرسین دیگر یک مزیت به‌حساب نمی‌آید، بلکه برای معرفی بهتر خود به مخاطبان و برقراری تعامل بیشتر با دانشجویان و شاگردان چاره‌ای جز ایجاد سایت آموزشی ندارند.

علاوه‌براین، مدرسین با داشتن سایت آموزشی می‌توانند:

  1. شاگردان و دانشجویان بیشتری را از سراسر کشور و یا حتی جهان جذب کنند.
  2. از طریق فروش دوره‌ها و محصولات آموزشی خود، درآمد بیشتری کسب کنند.
  3. برند شخصی خود را به بهترین شکل به مخاطبان معرفی کنند، زیرا در چنین شرایطی به‌طور کامل بر محتوا، قیمت‌گذاری و تجربه کاربری کنترل دارند.
  4. به شهرت بیشتری دست پیدا کنند و اگر موسسه آموزشی دارند، از این طریق بازاریابی کنند.
  5. سریع‌تر مطالب و محتواهای آموزشی را به دست مخاطبان خود برسانند.
  6. بدون نیاز به تنظیم برنامه‌های حضوری، در هر زمانی که مایل بودند محتوای خود را به‌روز کنند یا محتوای جدیدی به مخاطبان ارائه دهند.
  7. به کمک افزونه‌ها و ابزارهای مختلف وردپرس، امکانات مختلفی مانند آزمون‌های آنلاین و ارزیابی‌های دوره‌ای را برای شاگردان خود در نظر بگیرند.
  8. اعتبار بیشتری در میان همکاران و دانشجویان خود به‌دست آورند.

 

طراحی سایت با قالب وردپرس آموزشی

 

طراحی سایت با قالب وردپرس آموزشی

وردپرس یکی از شناخته‌شده‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در جهان است که با توجه به گستردگی جامعه کاربران خود، قالب‌های متنوعی را برای طراحی سایت ارائه کرده است. یکی از این قالب‌ها، قالب آموزشی است که با استفاده از آن، می‌توان ظرف مدت کوتاهی یک سایت آموزشی حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کرد؛ چراکه این قالب مخصوص وب‌سایت‌های آموزشی طراحی شده و تمام امکانات لازم برای طراحی یک سایت آموزشی حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به‌عنوان مثال، به کمک قالب آموزشی وردپرس می‌توانید دوره‌ها و آزمون‌های مختلفی را به‌صورت آنلاین یا آفلاین برگزار کنید و به‌شکل مستقیم با دانش‌آموزان خود ارتباط داشته باشید.

در بخش بعدی به معرفی مزایای طراحی سایت با قالب وردپرس آموزشی می‌پردازیم.

مزیت طراحی سایت با وردپرس و امکانات آن

وردپرس به‌خاطر امکانات فراوانی که دارد، محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. در این بخش می‌خواهیم به‌طور کامل مزایای طراحی سایت با وردپرس را با یکدیگر بررسی کنیم.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

استفاده از قالب‌ آموزشی وردپرس هزینه مناسبی دارد؛ زیرا با صرف حداقل زمان و پرداخت کمترین هزینه، می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید؛ بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی سایت به‌صورت اختصاصی باشد.

سادگی مدیریت

سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساده و قدرتمند است و بدون اینکه نیاز به دانش برنامه‌نویسی داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف سایت را مدیریت کنید.

قابلیت گسترش سایت با قالب‌ها و افزونه‌های مختلف

با توجه به سازگاری قالب‌های مختلف وردپرس، می‌توانید با نصب قالب‌ها و افزونه‌های مختلف وب‌سایت خود را توسعه دهید و از این طریق، مخاطبان بیشتری را به بازدید از سایت و شرکت در دوره‌های آموزشی ترغیب کنید.

تقویت سئو وب‌سایت

اگر وب‌سایت خود را با وردپرس طراحی کرده باشید، می‌توانید به‌طور قابل توجهی سئو وب‌سایت خود را بهبود دهید و رتبه آن در موتورهای جستجو را افزایش دهید. زیرا:

  1. قابلیت ساخت عنوان‌های صفحات و متاتگ‌های سئو-فرندلی در وردپرس وجود دارد.
  2. وردپرس به‌طور خودکار URLهای سئو-فرندلی تولید می‌کند. به‌طوریکه این URLها حاوی کلمات کلیدی هستند و برای موتورهای جستجو بهینه شده‌اند.
  3. پلاگین‌ها و افزونه‌های سئوی زیادی برای وردپرس وجود دارند که انجام فرایند سئو را آسان می‌کنند.
  4. وردپرس ساختار کدنویسی پاک و تمیزی دارد. به همین خاطر، سرعت بارگذاری صفحات افزایش پیدا می‌کند که برای سئو مفید است.
  5. با استفاده از وردپرس می‌توانید به‌طور خودکار نقشه سایت XML تولید کنید و آن را در اختیار موتورهای جستجو قرار دهید.

بنابراین طراحی سایت با وردپرس از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و اگر سایت وردپرسی شما به‌درستی پیکربندی و محتوای آن بهینه شود، می‌تواند رتبه خوبی کسب کند.

آشنایی با برند ژاکت

برای خرید قالب وردپرس آموزشی، باید به وب‌سایت‌های معتبر و مطمئن مراجعه کنید تا خطری امنیت وب‌سایت شما را تهدید نکند؛ چراکه این وبسایت‌ها معمولا از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان ماهر و مجرب استفاده می‌کنند تا کدنویسی امنی انجام شود. یکی از این وب‌سایت‌ها، وب‌سایت ژاکت است که قالب‌های باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد.

همچنین برای تمامی قالب‌های آموزشی ژاکت خدمات پشتیبانی قوی و به‌روزرسانی منظمی در نظر گرفته شده است. به‌طوری که با خرید هر قالب آموزشی از ژاکت، ۶ ماه پشتیبانی تضمین شده همراه با گارانتی بازگشت وجه به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین با مراجعه به وب‌سایت ژاکت می‌توانید از یک قالب استاندارد و باکیفیت برخوردار شوید.

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز میدی 🙂
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!