تبلیغات در گوگل ادوردز | خرید اکانت گوگل ادوردز + آموزش

گوگل ادوردز
فهرست مطالب

تبلیغات در گوگل ادوردز google adwords

حتما شما هم از دسته افرادی هستید که تبلیغات و راه های تبلیغاتی مختلفی را برای وبسایت خود انجام داده اید و در نتیجه هیچ خروجی از آن نگرفته اید ، توصیه ما به شما تبلیغات گوگل با استفاده از آپتم است.

راه های مختلفی توسط تیم ما برای تبلیغات گوگل در اختیار شماست.

در صورت همکاری با ما شما قادر به این هستید که کار های تبلیغاتی را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم همچنین میتوانید تمامی کارهای تبلیغاتی را به ما بسپارید و از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید.

این امکان وجود دارد که مبلغ تبلیغات در گول ادوردز را باتوجه به پلن ها از کمترین قیمت انتخاب کنید و هزینه کردن در آن به خود شما بستگی دارد و در این صورت شما میتوانید بعد از موفقیت ها قیمت را افزایش دهید.

تفاوت تبلیغات در گوگل با دیگر تبلیغاتی که شما انجام دادید در اعتبار آن است ، کاربر در تبلیغاتی که گوگل انجام میدهد در صورتی که واقا از محصول شما خوشش بیاید کلیک میکند پس جای نگرانی برای پرداخت هزینه تبلیغات گوگل نیست.

چرا تبلیغات در گوگل ادوردز مهم است؟

تمام مشتریان شما در گوگل هستند !

زمانی یک کاربر در اینترنت به جستجوی چیزی میپردازد امکان ورود به سایت شما 100 برابر میشود و در صورتی که بخواهد خرید کند یا آموزشی و مطلبی بخواند حتما از خدمات سایت شما استفاده خواهد کرد.

شکی در این وجود ندارد که گوگل بهترین و محبوب ترین موتور جستجو در دنیا است و اکثر افراد در دنیا جستجو های خود را از طریق آن انجام میدهد جمعیتی نزدیک به 3 میلیارد و نیم که شما باید در جستجو هایی که آنها انجام میدهند جای داشته باشید و در نتیجه این شما باشید که با آن روبرو میشوند.

خرید گوگل ادوردز

گوگل ادوردز چیست؟

در این مقاله قصد ما این است تا به شما کمک کنیم یک مفهوم واضح و مشخص از Google AdWords و نحوه کارکرد و همچنین جزئیات آن مانند فرآیند مزایده ، نمره کیفیت و فرایند مزایده داشته باشید. ادوردز یک سیستم تبلیغاتیه گوگل میباشد و تبلیغ کنندگانی یا کاربرانی که قصد تبلیغات در آن را دارند برای کلیک هایی که کاربران دیگر انجام میدهند پول پرداخت کنند. یکی از کارهایی که گوگل از طریق آن درامدزایی میکند گوگل ادوردز میباشد

کارساز بودن گوگل ادوردز

این مساله بستگی به نوع عملکرد شما در گوگل ادوردز داشته باشد به عنوان مثال یک فرد با استفاده از گوگل ادوردز میخواهد وبسایت خود را تبلیغ کند و ورودی بگیرد او کلمه های کلیدی را برای این کار انتخاب میکند که از نظر کلیک بازدید بالایی دارد و همچنین متنی را مینویسد که میتواند کاربران را مجاب به استفاده از خدمات وبسایت خود کند این نوع عملکر در رابطه با وبسایت او جواب میدهد اما در برخی از زمان ها یک عملکرد خوب به وبسایت هم بستگی دارد به کارایی که وبسایت دارد ، گوگل ادوردز یا همان google adwords برای برخی از وبسایت ها جواب میدهد و برای برخی خیر و این بستگی به رقابت های آن ها دارد هر کس تلاش بیشتری کند قطعا نتیجه خواهد گرفت. همراه ما باشید تا درباره عملکرد گوگل ادوردز بیشتر بدانید..

هزینه استفاده از گوگل ادوردز چقدر است؟

در رابطه با هزینه ای که در گوگل ادوردز باید در نظر بگیریم کاملا متغییر میباشد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به آموزش ویدیویی امتیاز کیفیت و سیستم مزایده گوگل سر بزنید و همچنین در صفحه راهنما ما هزینه به ازای کلیک را مشاهده کنید. اما با توجه  به فاکتور های دیگر هم هزینه های شما زیاد میشود .

در گوگل ادوردز چگونه میتوان تبلیغ کرد؟

با ایجاد حساب در گوگل ادوردز هر فردی میتواند در آن تبلیغات خود برای کسب و کار را انجام دهد و اکانت گوگل ادوردز خرید و با آن کار کرد.

روش کارکرد مزایده در گوگل ادوردز

زمانی که شما نسبت به بقیه رقیب های تبلیغاتی خود تبلیغ بیشتری انجام دهید قطعا در رتبه بندی هم بالاتر از بقیه خواهید بود. یعنی موقعیت آنی تبلیغ هر فرد بستگی به رتبه و تبلیغ شما مشخص میشود. زمانی که جایگاه و رتبه شما مشخص شود ، در واقع هزینه تبلیغاتی که قرار است انجام شود براساس (سی پی سی) و ازای کلیک ها انجام خواهد گرفت. رتبه ها براساس همین مزایده ها و ازای کلیک ها انجام میشود به طور مثال شما پایین ترین نرخ را برای کلیک هر فرد انتخاب کرده اید پس در رتبه هم پایین تر خواهید بود که این نرخ های پایین جزء (Quality Score)  هستند و گوگل برای این نرخ های پایین جریمه نیز در نظر میگیرد. ولی اگر میخواهید تبلیغات بهتری انجام گیرد و در رتبه ها بالا تر باشید باید (maximum bid) را انتخاب کنید. در واقع افراد برای cpc کمتر و رتبه بالا تر این گزینه را انتخاب میکنند.

اطلاعات برگزاری مزایده های گوگل

مزایده های گوگل در ماه میلیارد ها بار برگزار میشود چرا که در آخر کاربران اینترنتی تبلیغ هایی که مورد استفاده خود میبینند را پیدا کنند و کسانی که تبلیغات انجام میدهند میتوانند با فرد مشتری رابطه برقرار کنند و همین عاملی بر یکی از موفقیت های گوگل از نظر درامد میباشد.

روش کارکرد مزایده های گوگل

همانطور که میدانید گوگل براساس کد ها و کوئری هایی نوشته شده که با انجام شدن هریک دستورات آن پردازش میشوند. همچنین این روند برای مزایده های گوگل انجام میشود زمانی که کاربر درخواستی را ارسال میکند سپس موقعیت تبلیغات و CPC آن مشخص خواهد شد.

روش شرکت در مزایده های گوگل

کسانی در مزایده ها واجد شرایط میشوند که در زمان خاص خود برروی کلید واژه های مرتبط با کوئری جستجو شده سرمایه گذاری کنند. در قبل درباره (maximum bid) گفتیم که هزینه ای به ازای کلیک اگر حداکثر باشد در نتایج تبلیغات و نمایش ان تاثیر گذار خواهد بود و رتبه بالاتری نیز نسبت به بقیه دارد.

در زمان ورود به مزایده چه اتفاقی رخ میدهد؟

در اکانتی که در google adwords دارید گوگل کلید واژه ها را از آن دریافت میکند یعنی شما باید تشخیص دهید که کدام کلید واژه ها برای شما مناسب است و سپس این کلمه که با مزایده و تبلیغ مشخص شده است از اکانت شما دریافت میشود.

در هزینه به ازای کلیک متوسط هزینه یعنی چه ؟

در طول زمان تبلیغ به ازای کلیک هایی که کاربر روی کلمات کلیدی میکند شما هزینه های متوسطی را میپردازید.

cpc چیست؟CPC چیست؟

همان هزینه ای است که شما یعنی فردی که درخواست تبلیغ را دارد براساس کلیک های کاربران پرداخت خواهد کرد را cpc گویند.

کارکرد CPC  

کارکرد cpc اینگونه است که باتوجه به رقابت کلید واژه حداقل و حداکثر امتیاز و مزایده شما مشخص خواهد شد.

امتیاز در کیفیت گوگل یا (Quality Score) یعنی چه ؟

در گوگل ادوردز معیاری بانام Quality Score وجود دارد که میتواند امتیاز کیفیت را براساس  CTR بسنجد و سی تی ار یعنی نسبت کلیک ها برا اساس تعداد بازدید ها انجام شده است و مرتبط بودن کلمات کلیدی و کیفیت صفحات فرود براساس Quality Score شکل میگیرد. درو اقع زمانی برای شما صرفه جویی در هزینه هاصورت میگیرد که کلید واژه های انتخابی امتیاز کیفیت بالاتری داشته باشند چرا که هر چقدر امتیاز کیفیت بالاتر باشد بصرفه تر است.

پرداخت های شما توسط گوگل چگونه تعیین میشود؟

در قبل هم گفتیم که هزینه پرداخت شده توسط شخصی که میخواهد برای او تبلیغ انجام دهد فقط براساس کلیک میباشد یعنی براساس تعداد کلیک ها شرکت تبلیغ کننده باید پول دریافت کند.

رتبه تبلیغ در گوگل:

در نتایج جستجو رتبه تبلیغ در گوگل یعنی موقعیتی که تبلیغ کننده در زمان جستجوی یک کاربر در جستجو ها نمایش داده میشود که بستگی به مزایده و کیفیت امتیاز آن دارد و براین اساس تعیین میشود.

رابطه CPC و امتیاز کیفیت:

موقعیتی که موتور های جستجو برای یک تبلیغ میسازند بستگی به دو معیار مهم یعنی CPC و امتیاز کیفیت دارد و نتیجه یک تبلیغ خوب را این دو در کنار هم میسازند.

رتبه تبلیغ در برابر امتیاز کیفیت:

الگوریتم رنک که در گوگل همیشه یکی از مهترین الگوریتم ها بوده است در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است و رتبه تبلیغ برای تبلیغ کننده در اینجا مشخص میشود و به آن (Ad rank) میگویند. مفهوم کلی آن این است که رتبه ای که به دست می آید موقعیت تبلیغ را مشخص میکند. اما یک سوی دیگر ماجرا رتبه براساس امتیاز کیفیت و بر اساس مرتبط بودن بلیغ با جستجو کننده مشخص خواهد شد و این فرایندی است که تنها یک بخش از تمام فرایند های جستجو است. در سال های اخیر امتیاز کیفیت برای گوگل ارزشمند تر شده است.

موقعیت تبلیغ در گوگل ادوردز

(ad position) بخشی است که تمامی کار ها در نتیجه به آن ختم میشود یعنی موقعیتی که در موتور جستجو قرار است تبلیغ مرتبط نشان داده شود.

CPC واقعی چیست؟

CPC واقعی یعنی شما یک حداکثر برای تبلیغات انتخاب کرده اید و سایر تبلیغ کنندگان که در مزایده شرکت میکنند در هزینه تبلیغ شما نیز تغییر خواهد کرد اما با این خوبی که پایین تر از قیمت کلیکی است که انتخاب میکنید. و با هربار کلیک کاربر تغییرات انام میشود و نرخ CPC واقعی به دست می آید.

CPC  واقعی چگونه در گوگل محاسبه میشود؟

با تقسیم رتبه تبلیغ زیر آن بر امتیاز کیفیت علاوه $.01 CPC واقعی بدست می آید.

مراحل یا روش های جایگزین مزایده چی هستند؟

به طور مثال یک کاربر از سایت شما توسط تبلیغات وارد میشود و خرید میکند این هزینه به ازای خرید صورت میگیرد که CPA نام دارد و جایگزین روش CPM هزینه به ازای کلیک محسوب میشود.

مزایده CPM چیست؟

در کنار مزایده CPC میتوان از این مزایده یعنی CPM که براساس نمایش است استفاده کرد.

CPC در برابر CPM:

CPM یک روش تبلیغاتی است که در ازای هر بازدید و نمایش که کاربران انجام میدهند impression پول دریافت میشود و CPC هزینه ای است که براساس کلیک های انجام شده تبلیغات انجام میشود. در کل میشود در یک زمان از هردو روش استفاده کرد.

در گوگل ادوردز کلید واژه ها یعنی چه ؟

همان کلماتی است که مد نظر فردی است که میخواهد برای وبسایت خود تبلیغ انجام دهد و تلاش برآن دارد که بتواند با استفاده از کلید واژه مورد نظر وبسایت خود را تبلیغ یا محصول خاصی را تبلیغ کند مثلا شما یک سایت ورزشی را در نظر بگیرید مدیر آن میخواهد بااستفاده از تیشرت آدیداس که فروش آن در بازار ورزش بسیار خوب است میخواهد نتیجه بگیرد ، کلید واژه مورد نظر تیشرت آدیداس میباشد و این کلید واژه براساس فرایند استفاده از ابزار و داده هاست که میتواند کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کند.

سئو وبهینه سازی برای موتور های جستجو

سئو وبهینه سازی سایت به عملکرد هایی گفته میشود که بتواند یک وبسایت را در نتیجه های جستجو نشان دهد مثلا شما کلمه خاصی مانند سئو را در نظر بگیرید ، در اینترنت افراد زیادی تلاش براین دارند تا اگر کاربری سئو را در موتور جستجویی سرچ کرد به سایت آن ها برسند ، این تلاش ها با استفاده از سئو انجام میشود . در واقع سئو یک سری مراحل است که با دانش آن باید انجام شود از مواردی که در سئو تاثیر گذار هستند میتوان به محتوا ، بک لینک ها ، انکرتکست ها و … اشاره کرد. در رتبه بندی وبسایت ها امروز پیج اتوریتی نقش بسزایی دارد و سایت هایی در رتبه اول نماش داده میشوند که پیج اتوریتی بالاتری دارند.

Gnd  یا شبکه نمایش گوگل چطور کار میکند؟

GDN شبکه بسیار بزرگی از وبسایت ها میباشند که اجازه تبلیغ به گوگل را میدهند تا تبلیغات کاربران در آن نمایش داده شود که واژگان اصلی آن Google display network یا شبکه نمایش گوگل میباشد. در واقع میتوان گفت که 90 درصد کاربران اینترنتی در این شبکه بزرگ در اختیار شماست ، بسته به روش هدف گزاری ممکن است که نرخ کلیک ها بالا و CPA پایین باشند .کاربران تبلیغ کننده کلیک های ناخواسته از شبکه نمایش را کم هزینه تر از شبکه جستجو میدانند.

گروه های تبلیغاتی در گوگل چگونه کار میکنند و گروه تبلیغاتی در گوگل یعنی چه ؟

یکی از اهداف مهم گوگل تشویق افرادی است که سعی در ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند. در واقع گروه های تبلیغاتی در گوگل ظرف هایی برای تبلیغ شما هستند ، که میتوانند تاثیر گذار در کلید واژه ها و صفحه های فرود شما داشته باشند. کلمه های کلیدی خود را در قالب های سازمان دهی شده تعیین کنید و ان ها را به یک شکل انتخاب نکنید.

در گوگل مرتبط بودن کلمات به چه معنی است؟

تبلیغات یکی از عوامل تاثیر گذار در اندازی گیری ارتباط کلید واژه هاست.ارتباط بین کلید واژه و تبلیغ هر چقدر که بیشتر باشد میتواند درامتیاز کیفیت و نرخ کلیک شما تاثیر گذار باشد یعنی مرتبط بودن باید براساس منطقی بودن صفحات فرود و کلمات کلیدی شما شکل بگیرد و به آن بستگی دارد.

نرخ تبدیل را چگونه باید بهبود داد؟

به عملکرد هایی گفته میشود که در نهایت باعث میشود یک بازدید کننده به مشتری سایت تبدیل شود و بهینه سازی هایی که برای تبلیغات و صفحات فرود انجام شده است این کار را انجام میدهد که به آن CRO یا بهینه سازی نرخ تبدیل میگویند.

چگونه باید کارکرد تبلیغات کلکی گوگل را بررسی و مشاهده کنم؟

مقایسه بین کمپین های تبلیغاتی و تبلیغ کنندگان خود باعث میشود کارایی PPC گوگل را بسنجید و بهترین و سریع ترین روش همین کار است.

اکانت گوگل ادوردز

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات در ایران و وبسایت ها به این گونه است که شما با یک شرکت قرار داد میبندید تا در ازای هر کلیک که کاربران انجام میدهند پولی در ازای آن بپردازید. یکی از پرمزیت ترین این کارها تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که آن را گوگل ادوردز مینامند ، در گول هم سیستمی به این مانند وجود دارد که کاملا حرفه ای تر میباشد یعنی فرد تبلیغ کننده بااستفاده از متن و عکس زیبا به تبلیغ سایت یا کلمه کلیدی میپردازد و کاربر به ازای کلیکی که انجام داده است فرد تبلیغ کننده باید پول بپردازد اما پس از اینکه کاربر وارد سایت شد این به عهده شماست که پلن هایی را بچینید که منجر به خرید کاربراز سایت شما شود. اما در ایران فردی که شرکت تبلیغاتی دارد از کسانی که میخواهند اطلاعات میگیرد و با سایت هایی مهم و غیر مهم قرارداد میبندد تا در صورت کلیکی که برروی تبلیغ مشتریان میشود پولی به آن ها داده شود. آگهی که تبلیغ کنندگان به شرکت ها میدهند به صورت بنر در می آید و در سایت مربوط نسب میشود تا در معرض دید ورودی های وبسایت هدف قرار گیرد ولی مزیت های مهمی در تبلیغات کلیکی وجود دارد که باعث رشد و پیشرفت سایت میشود و مهمتر از آن در نتیجه به خرید کاربران منجر میشود.

اما تبلیغات زیادی وجود دارند که میتوانند یک محصول را در معرض دید کاربر قرار دهند مانند تلویزیون ، رادیو ، پیامک های تبلیغاتی و همچنین تبلیغاتی که در این سالها زیاد شده مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی ولی هدفی که تبلیغات کلیکی دنبال میکند بسیار مهم است زیرا باعث میشود یک بک لینک خوب دریافت کنید که در نتجیه منجر به سئو میشود و همچنین کلمات کلیدی را سئو بک لینک میدهد ، هدف بعدی آن این است که کاربر در صورت نیاز روی بیلبورد تبلیغاتی کلیک میکند یعنی در صورتی که بخواهد آن را بخرد چرا که در اینترنت اکثر کاربران بی حوصله هستند و کمتر کسی را مشاهده میکنید که بیخودی روی یک بنر تبلیغاتی کلیک کند.

همین علت باعث میشود تا فردی که قصد تبلیغات دارد در ازای کلیکی که کاربران روی بنر او میکنند پول بدهد این تفاوت بسیار مهم است به طور مثال شما رسانه های دیگر را که در نظر بگیرید در صورت پخش تبلیغ پول دریافت میکنند که ممکن است اصلا نتیجه ای ندهد. پس با این تفاسیر کاربر پس از کلیک روی بنر وارد سایت شما خواهد شد از این به بعد نوبت شماست تا با مراحلی ساده اورا به صفحه خرید هدایت کنید و محصولات را به صورتی برای آن نمایش دهید که مورد رضایت آن واقع شود ، در برخی تبلیغات کلیکی کااربران وارد سایت میشوند اما از نظر دیر لود شدن وبسایت از آن خارج میشوند یا به صورت دیگر کاربر در صفحه ای فرود می آید که اصلا هیچ نیازی به آن ندارد و در نهایت از آن خارج میشود اما به هر حال تبلیغات کلیکی براساس کلیک های انجام شده صورت میگیرد ولی متاسفانه در ایران شرکت هایی وجود دارند که این قانون را نقض میکنند و براساس بازدید انجام شده پول دریافت میکنند.
تبلیغات کلیکی توسط شرکت های ایرانی با تبلیغات کلیکی گوگل و مقایسه آن

یکی از بحث های مهمی که کاربران همیشه به دنبال آن  هستند تبلیغات کلیک توسط وبسایت های ایرانی یا و بسایت های خارجی است و جای سوال است که کدام یک بهتر است. در واقع تبلیغات کلیکی ایرانی با توجه به برسی هایی که ما انجام داده ایم ضعف های بسیاری در برابر تبلیغات کلیکی گوگل دارد که در زیر به برخی از آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 محدود بود ناشران و نمایش دهندگان تبلیغات

در تبلیغات گوگل امکان این وجود دارد که شما یک کلمه را مانند فروش قطعات کامپیوتر انتخاب کنید تا در صورتی که کاربران آن را سرچ و جستجو کردند برای آن ها به نمایش دراید و همچنین میتوانید انتخاب کنید که این سرچ برای کسانی که قطعات دسته دو را نیاز دارند به نمایش در نیاید این قدرتی است که در موتور جستجوی گوگل وجود دارد اما یک تبلیغات ایرانی را در نظر بگیرید اگر شما بخواهید قطعات جانبی کامپیوتر را تبلیغ کنید سایت های محدودی برای شما هستند که این کلمه را در وبسایت خود قرار دهند و مجبورید آن را درسایت هایی که مقالات علمی میزارند قرار دهید و فکر کنید که موفقیت شما حتمی است ! فکر میکنید چند نفر در این مقالات علمی به دنبال قطعات کامپیوتر میگردند؟ در واقع این محدودیت برای تبلیغ فقط یک شکست در تبلیغات را به دنبال دارد که میتواند دید شما نسبت به تبلیغات را عوض کند.

اگر در نظر بگیریم که هیچ تقلبی توسط واسط این تبلیغات اتفاق نیفتاده است در صورتی که فرد ناشر با هر کلیک سودی حاصل میکند چه تضمینی برای تقلب نکردن آن وجود دارد؟

از سویی دیگر یک کاربر واقعی را در نظر بگیرید که روی بنر شما روی سایت دیگر کلیک کرده است و این در صورتی است که از محصول شما خوشش آمده است چه تظمینی برای خرید او وجود دارد و از کجا معلوم که به سایت شما برای خرید باز گردد ؟

گوگل در این سال ها توانسته اطلاعات افراد خود را از طریق جیمیل ، نقشه و .. جمع آوری کند که همین باعث عملکرد بهتر او است یعنی زمانی که شما وارد گوگل ادوردز برای تبلیغات میشوید دنیایی از تنظیمات را خواهید دید که میتواند حتی سن مشتریانی که قرار است تبلیغات برای آن ها به نمایش دراید هم مشخص کنید این در صورتی است که در شرکت های تبلیغاتی ایرانی فقط امکان این وجود دارد که شما محدوده زمانی تبلیغات را مشخص کنید ! در واقع اگر بخواهیم در یک نگاه تبلیغات گوگل با شرکت های تبلیغاتی دیگر را در نظر بگیریم باید بگوییم که در برابر google adwords شرکت های تبلیغاتی تنظیماتی را ندارند.

یکی از امکاناتی که گوگل ادوردز دارد این است که اطلاعات را به صورت آمار در اختیار تبلیغ کنندگان قرار میدهد به طور مثال میتواند نشان دهد که چه کاربری از چه منطقه ای وارد وبسایت شما شده و چند دقیقه در وبسایت شما حظور داشته و خارج شده است وهمچنین کلمه ای که با استفاده از آن وارد شده چه بوده است.

در گوگل ادوردز میتوانید با هزینه فقط یک سنت که 45 تومان است ورودی بگیرید و کاربران با استفاده از کلیک وارد وبسایت شما شوند که با توجه به رقبای خود بیشتر میشود اما در هر صورت میتوان نرخ پایین مشخص کنید و ورودی بگیرید ، در سایت های ایرانی برای هرکلیک 100 تا 700 تومان در نظر گرفته میشود که آن هم مشخص نیست سایت مرجعی که کاربر از آن وارد شده با کارکرد سایت شما همخوانی داشته باشد.
.

سوالات متداول

آیا برای دامنه های ir امکان تبلیغات گوگل وجود دارد .

دامنه های ir  نمیتوانند تبلیغات گوگل انجام دهند بهترین راه برای این کار گرفتن یک دامنه بین المللی و پارک کردن سایت روی آن است.

به نظر شما تبلیغ در سایت های ایرانی نسبت به گوگل بهتر و بصرفه تر نیست ؟

در این بخص مقاله ای تهیه شده که میتوانید در خصوص این زمینه آن را مطالعه فرمایید.

آیا کاتالوگی برای تبلیغات گوگل ادوردز دارید ؟

بله. در همین بخش میتوانید کاتالوگ google adwords را مشاهده کنید.

در تبلیغات گوگل ادوردز هزینه های تبلیغ را از کجا مشاهده کنم؟

بعد از اینکه در گوگل یکی از پلن های تبلیغات را انتخاب کردید روی ثبت سفارش کلیک کنید تا در صفحه سفارش خود بتوانید قیمتی که برای راه اندازی سرویس شما وجود دارد را با توجه به دلار که آپدیت هم هست مشاهده کنید.

در هر پلن تبلیغات چند روز نمایش داده میشود؟

یک حد مشخص برای نمایش تبلیغات وجود ندارد ، برای تبلیغات کافی است حساب خود را شارژ کنید همچنین امکان این وجود دارد تا تبلیغات را برای زمان معینی قطع کنید و تا تمام شدن شارژ شما تبلیغات ادامه خواهد داشت.

برای سایت ما تبلیغات گوگل و فعال شدن آن چقدر طول میکشد؟

بعد از اینکه وبسایت شما بررسی شد و هزینه های آن نیز پرداخت شد 1 الی 6 ساعت زمان میبرد تا شما در تبلیغات گوگل نمایش داده شوید.

آیا این امکان وجود دارد که با چند کلمه یک تبلیغ انجام شود ؟

بلی. این امکان وجود دارد که شما محصولات یا خدماتی که دارید را در گوگل تبلیغ کنید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیا تعداد های کلیک به صورت دقیق مشخص شده است ؟

خیر – سعی ما در این است که بهترین کلمه کلیدی را برای شما مشخص کنیم و با در نظر داشتن معیار PPC برای هر کلمه متفاوت است نمیتوان تعداد مشخصی را معیین کرد.

 

منبع: آپ تم | قالب وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)
Picture of پارسا مجیدی
پارسا مجیدی
یادگیری کسب درآمد از اینترنت آسان است ولی رسیدن به آن سخت !
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظر خود را به اشتراک بگذاریدx
عضو شوید و همه محصولات را رایگان دانلود کنید!!!